نتانیاهو: ایران یهودستیزترین رژیم روی زمین است

نتانیاهو: ایران یهودستیزترین رژیم روی زمین است
Copyright عکس از آسوشیتدپرس
Copyright عکس از آسوشیتدپرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه و در آیین گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان هولوکاست در بیت‌المقدس، ایران را «یهودستیزترین رژیم روی زمین» توصیف کرد.

آگهی

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه و در آیین گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان هولوکاست در بیت المقدس(اورشلیم)، ایران را «یهودستیزترین رژیم روی زمین» توصیف کرد.

آقای نتانیاهو که در جمع رهبران مدعو جهان سخن می‌گفت، افزود:«این امر که هنوز در مورد یهودستیزترین رژیم روی زمین وحدت‌نظر شکل نگرفته و موضعی قاطع اتخاذ نشده، نگران کننده است.»

او در ادامه سخنان خود، بار دیگر رژیم ایران را متهم کرد که«آشکارا به دنبال توسعه سلاح‌های هسته‌ای و نابودی تنها کشور یهودیان جهان است.»

نخست وزیر اسرائیل در خاتمه سخنان خود به دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا و مایک پنس، معاون او به دلیل آن چه که او مقابله با ایران عنوان کرد، درود فرستاد.

هفتاد و پنجمین سالگرد آزادی اردوگاه مرگ یهودیان در آشوویتس لهستان از تصرف نازی‌های آلمان، طی دو روز گذشته با حضور رهبران و چهره‌های سیاسی ۶۰ کشور جهان در بیت‌المقدس برگزار شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا از جمله برجسته‌ترین رهبران حاضر در این مراسم بودند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آیا اسرائيل میان حمله به ایران و تهاجم نظامی به رفح مجبور به انتخاب است؟

حمله احتمالی به ایران چه خطراتی برای اسرائیل خواهد داشت؟

آخرین گمانه‌زنی‌های رسانه‌های اسرائيل از «نوع و چگونگی» پاسخ به حمله ایران؛ شاید وقتی دیگر