سه چهارم از نمایندگان مجلس عوام بریتانیا سلامت روانی مطلوبی ندارند

سه چهارم از نمایندگان مجلس عوام بریتانیا سلامت روانی مطلوبی ندارند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گفته روانپزشکان و پس از مطالعه روی بیش از بیست درصد نمایندگان پارلمان بریتانیا معلوم شد بیش تر از نیمی از آنها با مشکلات روانی سردرگریبان هستند.

آگهی

نتایج تحقیقات گروهی از روان پزشکان بریتانیایی نشان می دهد که تعداد قابل توجه سه چهارم از قانون گذاران بریتانیا دچار تالمات روحی و روانی هستند.

در میان نمایندگانی که در آزمایش گروه تحقیقاتی روان پزشکان شرکت کرده اند ۴۲ درصد سلامت روانی مطلوبی ندارند. ۳۴ درصد احتمالا مشکلات مبتلا به بماریهای روانی هستند و تنها ۲۴ درصد از آنها هیچ نشانه ای از بیماری و تالمات روحی و روانی ندارند.

این مطالعات نشان می دهد که نمایندگان پارلمان بریتانیا نسبت به عموم مردم این کشور لرزش و شکنندگی بیشتری در مسائل روحی و روانی دارند.

۷۷ درصد از نمایندگانی که تحت آزمایش قرارگرفته اند از مشکلات خود اگاه نیستند و نمی دانستند چگونه می توانند به خدمات بهداشت روانی بهتر دسترسی پیداکنند.

تمام ۶۵۰ نماینده مجلس عوام بریتانیا برای این نظرسنجی روان پزشکی دعوت شده بودند که تنها ۱۴۶ نفر یعنی ۲۳ درصد از آنها پذیرفتند که مورد مطالعه روان پزشکان قراربگیرند.

مدیر این گروه تحقیقاتی، دان پاولتر یکی از روان پزشکان زبده بریتانیایی است که این گزارش تحقیقی با درخواست او انجام شده است.

وی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد درصد بالای نمایندگانی که با مشکلات روانی مواجه هستند به ما یادآوری می کند که باید بدنبال راه هایی جدی برای کاهش این معضل بگردیم. چرا که آنها برای مردم قانون وضع می کنند.

به کانال تلگرام یورونیوز بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سازمان جهانی بهداشت: در دنیا از هر ۸ نفر، یک نفر از اختلالات روانی رنج می‌برد

معترضان اقلیمی برهنه در مجلس عوام بریتانیا

مجلس عوام بریتانیا با هر ۴ پیشنهاد نمایندگان در مورد برکسیت مخالفت کرد