رقص پوتین با وزیر خارجه اتریش خبرساز شد

رقص پوتین با وزیر خارجه اتریش خبرساز شد
Copyright 
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

خانم کنایسل ۵۳ ساله در حالی که لباس سفیدی به تن دارد، مشغول رقص و بگو و بخند با رئیس جمهوری روسیه است.

آگهی

انتشار تصاویری از رقص رئیس جمهوری روسیه با وزیر امور خارجه اتریش خبرساز شد.

در این تصاویر که روز شنبه ۲۷ مرداد منتشر شد، ولادیمیر پوتین در جشن عروسی کارین کنایسل، بازو در بازوی او در حال رقصیدن دیده می‌شود.

به گزارش رسانه‌های محلی، ولادیمیر پوتین با یک دسته گل بزرگ به محل عروسی رفته و به همراه گروهی از خوانندگان و رقصندگان وارد مکان عروسی در اتریش شده است. تصاویری که خبرنگاران از این مراسم گرفته‌اند نشان می‌دهد که خانم کنایسل ۵۳ ساله در حالی که لباس سفیدی به تن دارد، مشغول رقص و بگو و بخند با رئیس جمهوری روسیه است.

آقای پوتین در مسیر سفر خود به برلین برای دیدار با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان با توقف در جنوب استان اشتیریا، در جشن عروسی خانم کنایسل با تاجری به نام ولفگانگ میلینگر شرکت کرد.

در حالی که اتحادیه اروپا بر سر مسائل گوناگون و به ویژه الحاق شبه جزیره کریمه از اوکراین به روسیه با دولت مسکو اختلاف دارد، این میهمانی خصوصی بسیاری از سیاستمداران را غافلگیر کرده است. منتقدان و مخالفان دولت اتریش می‌گویند این رفتار با موضع خصمانه غربی‌ها علیه روسیه منافات دارد.

وزیر خارجه اتریش که یک کارشناس خاورمیانه هم هست، آشنایی خصوصی با رئیس جمهوری روسیه ندارد، اما وزیر مستقلی در کابینه ائتلافی متشکل از اف‌پی‌او، حزب راست افراطی است، حزبی که در پیوند نزدیک با ولادیمیر پوتین است.

هاینتز کریستیان اشتراخه، رهبر حزب اف‌پی‌او و معاون صدراعظم اتریش ضمن تبریک گفتن به عروس و داماد، از خانم کنایسل به عنوان «سازنده پل‌ها» یاد کرد. وی همچنین گفت که پوشش خبری این عروسی «بهترین تبلیغ رایگان» برای اتریش است.

دولت ائتلافی محافظه‌کاران در اتریش به رهبری صدراعظم سباستین کروتز خود را به عنوان «سازنده پل» میان این کشور با دولت مسکو معرفی می‌کند.

ولادیمیر پوتین قرار است روز شنبه با سفر به آلمان در حومه برلین با آنگلا مرکل درباره سوریه، اوکراین و مسئله انرژی گفتگو کند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدئوی رقص پوتین در عروسی وزیر اتریشی منتشر شد

صدراعظم سابق اتریش به اتهام «بیان اظهارات نادرست» در پرونده فساد به دادگاه احضار شد

صدر اعظم اتریش: حق مردم برای نگهداری و استفاده از پول نقد باید در متن قانون اساسی درج شود