فدراسیون فوتبال ایران: کی‌روش در تیم ملی می ماند

فدراسیون فوتبال ایران: کی‌روش در تیم ملی می ماند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فدراسیون فوتبال ایران: کی‌روش در تیم ملی می ماند

آگهی

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کارلوس کی روش به سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داد و قرارداد وی نیز به زودی امضاء خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در ۲۴ ساعت گذشته تماس تلفنی با کارلوس کی‌روش داشته و طرفین باردیگر بر همکاری مجدد تاکید کرده‌اند. بر اساس توافقات انجام شده کارلوس کی‌روش برنامه مکتوب و زمان‌بندی شده خود را در اختیار فدراسیون قرار داده و مقامات فدراسیون نیز بر اجرای آن تاکید کرده‌اند.

بنا به همین گزارش و طبق به دست آمده قرار است قرارداد جدید کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ به زودی امضا شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از این با انتشار پیامی در صفحه فیس بوک خود تلویحا از سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران کنار کشیده بود.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

وی در صفحه فیس بوک خود نوشت:‌ «هفت سال و نیم گذشت. چه سفر فوق العاده ای بود. دومین قرارداد بلند مدت دوران حرفه ای من، بعد از حضور ده ساله در تیم ملی پرتغال، این تجربیات به من یادآور می شود که اینها چیزی فراتر از فوتبال استو به نوعی زندگی کردن است. کلمات نمی تواند قدردانی ام، غرروم و افتخاری که عضوی از این دو خانواده فوق العاده و باورنکردنی فوتبالی بود را بازگو کند. تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران. بابت همه چیز متشکرم.»

برخی از روزنامه های داخلی ایران از جمله خبر ورزشی به نقل از رسانه های الجزایری نوشته اند که این سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال الجزایر برای هدایت تیم ملی فوتبال الجزایر قرارداد بسته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مارک ویلموتس بلژیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

مربی بلژیکی، گزینه تازه برای تیم ملی ایران با دستمزد ۱.۵ میلیون دلار

همه‌چیز درباره جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹؛ حسرت ۴۳ ساله قهرمانی ایران پایان می‌یابد؟