عمر فریل پیروز چهاردهمین مرحله از رقابتهای «تور دو فرانس» شد

عمر فریل پیروز چهاردهمین مرحله از رقابتهای «تور دو فرانس» شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

او روز شنبه توانست مسافت ۱۸۸ کیلومتری مسابقه را در زمان ۴ ساعت و ۴۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه به پایان برساند.

آگهی

عمر فریل، دوچرخه‌سوار اسپانیایی تیم آستانه پیروز چهاردهمین مرحله از رقابتهای «تور دو فرانس» شد. او روز شنبه توانست مسافت ۱۸۸ کیلومتری مسابقه را در زمان ۴ ساعت و ۴۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه به پایان برساند.

جولین آلافیلیپ، رقیب او از فرانسه نیز اگرچه در صعود از ارتفاعات سریعتر عمل کرد اما درنهایت با اختلاف زمان ۶ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت. جاسبر استوون از بلژیک نیز سوم شد.

عمر فریل برای اولین بار است که در رقابتهای تور دو فرانس شرکت می‌کند و پیروزی روز شنبه، اولین پیروزی او در رقابتهای امسال بود.

این دوچرخه سوار ۲۸ ساله که پیروزی در یکی از مراحل رقابتهای «گریو دو ایتالیا» در سال ۲۰۱۷ را نیز در کارنامه خود دارد، می‌گوید: «هنگامیکه برای آخرین بار حمله کردم، مطمئن نبودم که می‌توانم پیشتازی خودم را حفظ کنم. می‌دانستم که آلافیلیپ با قدرت من را دنبال می‌کند.»

در پایان چهاردهمین مرحله، پیراهن زرد این مسابقات همچنان در اختیار گراینت توماس، دوچرخه‌سوار بریتانیایی تیم اسکای قرار دارد که توانسته است با اختلاف اندکی برتری خود را در مقابل کریس فروم، مدافع عنوان قهرمانی حفظ کند.

پانزدهمین مرحلۀ این رقابتها، یکشنبه باز هم در ارتفاعات برگزار خواهد شد و دوچرخه‌سواران باید مسیر ۱۸۱.۵ کیلومتری را تا کرکسون در جنوب فرانسه طی کنند. پس از آن یک روز را برای تجدید قوا استراحت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مسابقات دوچرخه‌سواری تور دو فرانس زنان برگزار می‌شود

بازتاب درگذشت زینب ساسانیان دوچرخه سوار ایرانی در شبکه‌های اجتماعی

زنی که ورزشکاری را به ظن ارتباط با دوست پسرش به قتل رساند «از طریق استراوا او را ردیابی کرده بود»