روحانی: دولت نه کنار می‌کشد و نه استعفاء می‌دهد

رئیس جمهوری ایران
رئیس جمهوری ایران Copyright ایسنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رئیس دولت دوازدهم در بخشی از سخنان خود گفت: «دیروز به ۲۴ میلیون و امروز به ۸۱ میلیون مردم شریف ایران متکی هستم.»

آگهی

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران می گوید اگر کسی فکر می کند دولت وی «استعفاء می کند با کنار می رود» اشتباه می کند.

رئیس جمهوری ایران در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: «من می گویم که از ۱۸ اردیبهشت هر روز و شب ما یوم و لیله القدر است.»

وی افزود: «فکر نمی کنم حتی یک نفر از این ۸۱ میلیون جمعیت، رای اش این باشد که در برابر متجاوز، دروغگو، بدگو و توهین کننده به ملت ایران سر خم و حرف او را قبول کند.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

حسن روحانی اظهار داشت: «دولت امروز در خط مقدم مبارزه است. ما باید همه این حساس را داشته باشیم، آن که در خط اول است یعنی این که زیر پای خود مین را هم باید ببیند و در برابر آتش تفنگ و تیر مستقیم است.»

او همچنین خطرنشان کرد: «من به عنوان یک فرد تا پای جان و آبرو و حیثیت با افتخار می ایستم. هیچ ترس و هراسی نداریم. اما شرط آن این است که ما دولتی ها که بنا است که خط اول باشیم اول ما باید فشار را تحمل کنیم.»

رئیس جمهوری ایران تاکید کرد: «ما در خط مقدم و مرز اقتصاد، آبرو و عزت ایران ایستاده‌ایم، جانمان را فدا می‌کنیم و آبروی‌مان را با افتخار می‌دهیم اما اگر کسی فکر می‌کند که دولت استعفاء می‌دهد، کنار می‌کشد یا می‌رود اشتباه فکر می‌کند.»

رئیس دولت دوازدهم در بخشی از سخنان خود گفت: «دیروز به ۲۴ میلیون و امروز به ۸۱ میلیون مردم شریف ایران متکی هستم.»

حسن روحانی تاکید کرد که ایران در برابر فشار خارجی مقام خواهد بود اما به گفته وی فشار خارجی همراه با فشار داخلی می تواند «مهلک» باشد.

وی در مورد حضور مشاوران جدید در دولت اظهار داشت: «ما باید امروز به فکر مشاورین و کارشناسان جدید باشیم و از افکار همه استفاده کنیم. وزیر و معاون وزیرش باید احساس کنند و در عمل نشان دهند که شرایط امروز با دیروز متفاوت است. اگر مردم باید در شرایط جدید صرفه جویی کنند اول دولت باید شروع کند.»

سخنان روز چهارشنبه حسن روحانی در حالی بیان شد که در روزهای اخیر برخی از نمایندگان مجلس از احتمال ارائه طرح عدم کفایت او خبر داده بودند.

افزایش قیمت ارز و طلا در هفته های گذشته که پس از خروج آمریکا از برجام روی داد منجر به افزایش بهای کالاها در ایران شده است. امری که در روزهای گذشته با اعتصاب و اعتراض در بازار تهران و برخی شهرستان ها همراه شد.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روحانی در سوئیس:‌ ایران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد

ظریف:‌ بعضی‌ها خیال نکنند اگر جمهوری‌اسلامی رفت آنها سر کار می‌آیند

هکرهای مرتبط با اسرائیل مسئولیت «حمله سایبری» به جایگاه‌های سوخت در «سراسر ایران» را برعهده گرفتند