غذاهای مورد علاقه مردم اروپا کدام است؟

غذاهای مورد علاقه مردم اروپا کدام است؟
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

غذا یکی از بهترین راه‌های ارتباط ملت‌ها و فرهنگ‌های متفاوت است. به نظر شما اروپایی‌ها غذای کدام کشورها را بیشتر دوست دارند؟

آگهی

موسسه بین المللی بازرایابی و تحقیقات اینترنتی YouGov براساس آخرین نظرسنجی خود اعلام کرد که غذاهای ایتالیایی در مجموع رتبه اول پرطرفدارترین غذاها در میان مردم اروپا را کسب کرده‌اند.

این تحقیق در هفت کشور اروپایی بریتانیا، فرانسه، دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ صورت گرفته است. غذا‌های ایتالیایی در میان مردم پنج کشور آلمان، دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ بالاترین رتبه را از لحاظ محبوبیت کسب کرده‌اند. برای مردم بریتانیا و فرانسه غذاهای بومی این کشورها در رتبه اول و غذاهای ایتالیایی در رتبه دوم پرطرفدارترین غذاها قرار دارند.

غذاهای چینی نیز در مجموع در جایگاه دومین غذاهای پرطرفدار اروپا قرار گرفته‌اند. غذاهای لهستانی، آفریقایی و کارائیبی نیز در مجموع رتبه غیرمحبوب‌ترین غذاها را در میان مردم این هفت کشور اروپایی که این نظرسنجی را کامل کرده‌اند، به دست آوردند.

غذاهای بریتانیایی نیز با وجود آنکه طرفداران زیادی در میان مردم این کشور داشت، اما در میان مردم سایر کشورها چندان محبوب نبود و در مجموع یکی از کم‌طرفدارترین غذاهای این فهرست بودند.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چرا آمریکایی‌هایی که برای تعطیلات به اروپا می‌روند عوض چاق شدن، لاغر می‌شوند؟

فلفل «دم عقربی» مرد آمریکایی را در آستانه مرگ قرار داد

دسر المپیکی؛ در اولین نگاه چه برداشتی از این عکس دارید؟