ترامپ: پول پرداخت شده به هنرپیشه پورنو از بودجه کارزار انتخاباتی نبود

عکس از رویترز
عکس از رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دونالد ترامپ ادعا‌ها پیرامون پرداخت پول از محل کارزار انتخاباتی به بازیگر فیلم‌های پورنو را رد کرد. وی با این حال تایید کرد مبلغی در چارچوب یک قرارداد پرداخت شده است.

آگهی

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه ادعا‌ها پیرامون پرداخت پول از محل بودجه کارزار انتخاباتی به بازیگر فیلم‌های پورنو را رد کرد.

آقای ترامپ طی رشته توییتی در روز پنج‌شنبه نوشت: «پول پرداخت شده هیچ ارتباطی به محل کمپین یا محل حامیان کمپین ندارد.»

رئیس‌جمهوری آمریکا با این حال از امضای قرارداد دوطرفه خصوصی برای پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری دفاع کرد و چنین قرارداد‌هایی را میان افراد ثروتمند و چهره‌های مشهور «بسیار معمول» خواند که به گفته او در این مورد، برای «جلوگیری از پخش اتهام‌های دروغ و اخاذی» انجام گرفته است.

این اظهارات یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که رودی جولیانی، عضو تیم حقوقی ریاست جمهوری آمریکا گفت آقای ترامپ مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به استفانی کلیفورد (استورمی دنیلز) را به مایکل کوهن وکیل خود پرداخته است.

آقای ترامپ در توییت خود تاکید کرد پرداخت پول از محل کمپین انتخاباتی نبوده است

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهوری آمریکا پیش‌تر گفته بود که هیچ اطلاعی از پرداخت پول از سوی وکیلش به خانم کلیفورد ندارد. این گفته‌های او در تناقض با اظهارات رودی جولیانی قرار می‌گیرد.

روزنامه وال استریت ژورنال در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ برای اولین بار خبر ارتباط میان این هنرپیشه فیلم‌های پورنو با آقای ترامپ در سال ۲۰۰۶ را منتشر کرد. پس از آن مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ اعلام کرد یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، از حساب شخصی خود ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دنیلز حق‌السکوت داده و در برابر، با او به توافق رسیده تا راجع به روابط خصوصی‌اش با ترامپ اطلاعاتی منتشر نکند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

غول دنیای ارزهای دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد