عدم همراهی ترامپ توسط همسرش به شایعه اختلاف زوج اول آمریکا دامن زد

میشل اوباما، بانوی اول آمریکا
میشل اوباما، بانوی اول آمریکا Copyright رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

زوج اول آمریکا از زمان انتشار گزارش روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر پرداخت حق السکوت از سوی وکیل دونالد ترامپ به یک هنرپیشه فیلمهای پورنو کنار یکدیگر در انظار عمومی دیده نشده اند.

آگهی

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا سه شنبه شب برخلاف سنت مرسوم همسرش را در مسیر کاخ سفید تا کنگره ایالات متحده برای ایراد سخنرانی «وضعیت اتحاد» همراهی نکرد. امری که به شایعات پخش شده در زمینه اختلاف بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و همسرش دامن زده است.

مدیر روابط عمومی دفتر بانوی اول آمریکا دلیل عدم حضور ملانیا ترامپ در کنار همسرش را همراهی مهمانان ویژه رئیس جمهوری عنوان کرد. حضور بانوی اول آمریکا در کنار مهمانان ویژه رئیس جمهوری هنگام ایراد سخنرانی «وضعیت اتحاد» یکی از سنتهای این مراسم است.

زوج اول آمریکا از زمان انتشار گزارش روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر پرداخت حق السکوت از سوی وکیل دونالد ترامپ به یک هنرپیشه فیلمهای پورنو کنار یکدیگر در انظار عمومی دیده نشده اند.

آخرین حضور مشترک آنها در انظار عمومی به جشن های سال جدید میلادی بر می گردد.

بیشتر بخوانید:

**وال استریت ژورنال: ترامپ به یک هنرپیشه پورنو حق السکوت داده است **

**هنرپیشه پورنو: ترامپ من را به رابطه جنسی سه نفره دعوت کرد **

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در واکنش به پرسشهای مطرح شده در مورد عدم همراهی رئیس جمهوری آمریکا توسط ملانیا ترامپ اظهار داشت: «دلیلی جز اینکه بانوی اول بتواند به مهمانان خوش آمد بگوید و رئیس جمهور بتواند مستقیم به کنگره برود، وجود نداشت.»

با این حال رویداد سه شنبه شب بر شایعاتی که پس از لغو سفر ملانیا ترامپ به مجمع اقتصاد جهانی در داووس سوئیس پخش شد، دامن زده است.

ملانیا ترامپ اولین همسر رئیس جمهوری ایالات متحده نیست که شایعاتی مبنی بر اختلاف او با همسرش منتشر می شود. چنین شایعاتی در زمان حضور زوج کلینتون در کاخ سفید نیز در دهه ۱۹۹۰ میلادی پخش شده بود. برخی از این شایعات بعدها توسط بانوی اول پیشین ایالات متحده در کتاب خاطراتش تائید شد.

هدیه ملانیا ترامپ به میشل اوباما چه بود؟

همزمان با انتشار شایعات اختلاف بانوی اول آمریکا با همسرش در رسانه های این کشور میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری سابق ایالاات متحده در مصاحبه ای محتوای جعبه ای را که در مراسم تحلیف دونالد ترامپ از ملانیا ترامپ هدیه گرفت، فاش کرد.

به گفته میشل اوباما هدیه ای که او در روز ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ در بسته ای آبی رنگ از ملانیا ترامپ دریافت کرد یک قاب عکس بود. این قاب عکس از فروشگاه تیفانی خریداری شده بود.

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ پس از ادای سوگند، بطور رسمی رئیس جمهور آمریکا شد

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ «ترامپ کوچک» را به کنگره دعوت کرد

ترامپ پرداخت حق‌السکوت به یک هنرپیشه فیلم پورنو را تکذیب کرد

وال استریت ژورنال: ترامپ به یک هنرپیشه پورنو حق السکوت داده است