ترامپ پرداخت حق‌السکوت به یک هنرپیشه فیلم پورنو را تکذیب کرد

دونالد ترامپ و استفانی کلیفورد
دونالد ترامپ و استفانی کلیفورد
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

استفانی کلیفورد نوشته است: «اخیرا متوجه شدم برخی رسانه‌ها مرا متهم کرده‌اند به این که سال‌ها پیش با دونالد ترامپ رابطه جنسی یا عاطفی داشته‌ام. قاطعانه اعلام می‌کنم که این موضوع واقعیت ندارد. رابطه من با ترامپ تنها به چند مورد ظاهر شدن در انظار عمومی محدود می‌شود، همین.»

آگهی

رئیس جمهوری آمریکا خبر دادن حق‌السکوت به هنرپیشه فیلم‌های پورنو را تکذیب کرد. این خبر را مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ از جانب موکلش اعلام کرد.

رسانه‌های آمریکایی روز جمعه نوشتند یک هنرپیشه سابق فیلم‌های پورنو به نام استفانی کلیفورد از طرف رئیس جمهوری آمریکا از آقای کوهن پول دریافت کرده تا ماجرای همخوابگی با دونالد ترامپ را لو ندهد. روزنامه وال استریت ژورنال نوشت وکیل شخصی آقای ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به حساب استفانی کلیفورد واریز کرده است.

مایکل کوهن در شبکه فاکس نیوز گفت: «این گونه شایعه‌ها از سال ۲۰۱۱ به این سو به کرات مطرح شده است، اما رئیس جمهوری ترامپ بار دیگر چنین شایعاتی را به شدت تکذیب می‌کند.»

فاکس‌نیوز همچنین اعلام کرد خانم کلیفورد نیز در نامه‌ای خطاب به مسئولان این شبکه آمریکایی، چنین اتهامی علیه خودش را رد کرده است. استفانی کلیفورد در این نامه نوشته است: «اخیرا متوجه شدم برخی رسانه‌ها مرا متهم کرده‌اند به این که سال‌ها پیش با دونالد ترامپ رابطه جنسی یا عاطفی داشته‌ام. قاطعانه اعلام می‌کنم که این موضوع واقعیت ندارد. روابط من با دونالد ترامپ تنها به چند مورد ظاهر شدن با هم در انظار عمومی محدود می‌شود، همین.»

وی همچنین می‌نویسد: «وقتی با دونالد ترامپ آشنا شدم، او در چشم من و دیگران مردی برازنده و حرفه‌ای و یک جنتلمن کامل بود [...]. باور کنید شایعه پول گرفتن من از دونالد ترامپ دروغ محض است.»

کاخ سفید این شایعات را کذب خوانده و گفته است که نظیر چنین شایعاتی در گذشته نیز در رسانه‌ها منتشر شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عدم همراهی ترامپ توسط همسرش به شایعه اختلاف زوج اول آمریکا دامن زد

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟