سازمان امنیت اسرائیل از وبلاگ‌ نویس ایرانی بازجویی کرد

وبلاگ نویس ایرانی به ظن ارتباط با ایران بازجویی شد
وبلاگ نویس ایرانی به ظن ارتباط با ایران بازجویی شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ندا امین، وبلاگ نویس ایرانی که به تازگی وارد اسرائیل شده مظنون به «مکالمه غیرقانونی با ایران» است و برای توضیح درباره این اتهام به سازمان امنیت داخلی اسرائیل احضار شده است.

آگهی

به گفته یک مقام اسرائیل سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این کشور، شین بت از ندا امید، وبلاگ نویس ایرانی به ظن ارتباط با ایران بازجویی کرده است.

خانم امین که مطالبش در «تایمز آو اسرائیل» منتشر می‌شد روز هفدهم مرداد برای درخواست پناهندگی وارد این کشور شد. وی پیش از ورود به اسرائیل در ترکیه زندگی می‌کرد اما این کشور قصد داشت او را به ایران بازگرداند.

بیشتر بخوانید: وبلاگ نویس ایرانی سرانجام وارد اسرائیل شد

به گفته خبرگزاری رویترز خانم امین مظنون به «مکالمه غیرقانونی با ایران» است. یک مقام امنیتی نیز گفت که او از زمان ورود به اسرائیل با «نمایندگان ایرانی» تماس داشته و برای توضیح درباره همین ارتباط‌ها به سازمان امنیت داخلی اسرائیل احضار شده است. وی در عین حال تاکید کرد که این وبلاگ نویس ایرانی دستگیر نشده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز خانم امین در بازجویی خود گفته که تنها با اعضای خانواده‌اش تماس داشته است. در مقابل یک مقام اسرائیلی در پاسخ به خبرگزاری رویترز گفت که این «مکالمات» مربوط به اعضای خانواده خانم امین نیستند. 

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازداشت ۱۲ نفر در کویت به اتهام جاسوسی برای ایران

وبلاگ نویس ایرانی سرانجام وارد اسرائیل شد

اسرائیل به روزنامه نگار ایرانی اجازه ورود داد