جایزه ۱۰ میلیون دلاری ناشر مجله پورن برای رسوایی ترامپ

جایزه ۱۰ میلیون دلاری ناشر مجله پورن برای رسوایی ترامپ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

لری فلینت، ناشر مجله پورن هاسلر برای اطلاعات مربوط به رسوایی جنسی که منجر به برکناری دونالد ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا شود، ۱۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

در این آگهی که روز یکشنبه به صورت تمام صفحه در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، آقای فلینت به صورت مشروح توضیح داده است که چرا باید آقای ترامپ از کار برکنار شود.

وی از دونالد ترامپ به عنوان «رئیس جمهور غیرمشروع» ایالات متحده یاد کرده و می‌گوید «برکناری او بهترین گزینه» است. این ناشر مشهور مجله پورن «همکاری با قدرت خارجی دشمن ]روسیه[ برای تخلف در انتخابات، نژادپرستی، دروغ‌گویی و تخریب توافق اقلیمی پاریس» را از جمله دلایلی خواند که به خاطر آنها آقای ترامپ باید خلع قدرت شود.

وی در ادامه می‌نویسد: «اما موضوع نگران کننده‌تر، پیش از آخرالزمان ناشی از تغییرات آب و هوایی، این است که ترامپ می‌تواند باعث یک جنگ هسته‌ای شود.»

آقای فلینت در این آگهی گفته است که اگرچه روند برکناری آقای ترامپ طولانی و «خسته کننده» خواهد بود اما «اگر این رویه عوض نشود، شاهد سه سال بی‌کفایتی و بی‌ثباتی دیگر هستیم که به مراتب بدتر خواهد بود.» وی در نهایت می‌افزاید: «معتقدم این وظیفه میهنی من و همه آمریکایی‌هاست که پیش از آن‌که دیر شود ترامپ را رها کنیم.»

3:30p FBN EXCLSV: washingtonpost</a> will run a Sun.Hustler Mag's <a href="https://twitter.com/ImLarryFlynt?ref_src=twsrc%5Etfw">ImLarryFlynt offers $10m 4 info on realDonaldTrump</a> <a href="https://t.co/6SgK1khFDi">pic.twitter.com/6SgK1khFDi</a></p>— Liz Claman (LizClaman) 13 octobre 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ستاره سابق پلی بوی: می‌خواهم حقیقت ماجرای رابطه جنسی با ترامپ را بگویم

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟