پترانسل فاتح مرحله دوم و صدرنشین رالی جاده ابریشم

پترانسل فاتح مرحله دوم و صدرنشین رالی جاده ابریشم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

استفان پترانسل با پیروزی در دومین مرحله از رقابت های اتوموبیلرانی رالی راه ابریشم صدرنشین جدید جدول کلی این مسابقات شد.

آگهی

استفان پترانسل با پیروزی در دومین مرحله از رقابت های اتوموبیلرانی رالی راه ابریشم صدرنشین جدید جدول کلی این مسابقات شد.

این مرحله در مسافتی به طول ۱۵۷ کیلومتر از شرق چاباق سر تا اوفا در خاک روسیه برگزار شد که در نهایت سه راننده تیم پژو مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

استفان پترانسل، دارنده سیزده عنوان قهرمانی در مسابقات رالی داکار این مرحله را ظرف یک ساعت و ۵۱ دقیقه پیمود و حدود دو دقیقه زودتر از سیریل دپره، مداقع عنوان قهرمانی این رقابت ها از خط پایان گذشت.

او پس از فتح این مرحله گفت: «مرحله جالبی با فراز و نشیب زیاد که با کمی ریسک هم همراه بود. خوشحالیم که توانستیم آنرا به پایان برسانیم زیرا در این نوع مسیرها احتمال از دست دادن زمان و عقب افتادن بسیار است.»

سباستین لوب، دیگر راننده فرانسوی که ۹ قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، پس از دپره جایگاه سوم این مرحله را به خود اختصاص داد و در جدول کلی مسابقات با یک پله سقوط در رده دوم قرار گرفت. یزید راجحی عربستانی در این مرحله دچار حادثه شد وهم تیمی اش بریس منزیس مکان چهارم را بدست آورد. مکان پنجم این مرحله نیز به هان وی راننده چینی تعلق گرفت.

در قسمت کامیون، مارتین واندن برینک هلندی فاتح مرحله دوم شد و در صدر جدول کلی قرار گرفت. او پس از پیروزی در این مرحله گفت: «ما دو راننده ماز را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم در جدول کلی بالاتر از کاماز بایستیم. ما همچنین از پاسکال دی بار که دچارسانجه شده و کنار جاده بود نیز عبور کردیم. امروز خیلی محتاط مسابقه دادیم.»

در این قسمت، ژرار دیروی، هموطن واندن برینک بر روی کامیون ایوکو به مقام دوم دست یافت و باعث سقوط راننده تیم کاماز به رتبه بیستم شد.

سومین مرحله از رالی راه ابریشم روز دوشنبه به خاک قزاقستان منتهی می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی نوویل در مسابقات رالیِ کاتالونیا؛ اوژیه صدرنشین باقی ماند

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

رالی مراکش؛ ناکامی بزرگ العطیه و پترانسل در مرحله چهارم