لیگ قهرمانان: حذف بارسلون و صعود بیانکونری ها به نیمه نهایی

لیگ قهرمانان: حذف بارسلون و صعود بیانکونری ها به نیمه نهایی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در جریان دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، یوونتوس چهارشنبه شب با متوقف کردن بارسلون در استادیوم نیوکمپ برای دومین بار طی سه سال گذشته جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را دریافت…

آگهی

در جریان دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، یوونتوس چهارشنبه شب با متوقف کردن بارسلون در استادیوم نیوکمپ برای دومین بار طی سه سال گذشته جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را دریافت کرد.

بیانکونری ها که در دیدار رفت ۳ بر ۰ بر آبی اناری پوشان غلبه کرده بودند با ارائه یک بازی منسجم و بسته دروازه خود را در مقابل حملات متعدد شاگردان لوئیس انریکه بسته نگاه داشتند و با کسب تساوی بدون گل راهی مرحله بعد این رقابت ها شدند.

اما در دیگر دیدار حساس چهارشنبه شب موناکو ۳ بر ۱ میهمان خود دورتموند را از پیش رو برداشت. امباپه، فالکائو و ژرمن در دقایق ۳، ۱۷ و ۸۱ گلهای موناکو را به ثمر رساندند و تنها گل دورتموند را مارکو رویس در دقیقه ۴۸ وارد دروازه موناکو کرد.

دیدار رفت دو تیم در آلمان که با حادثه ای تروریستی همراه بود با شکست ۳ به ۲ تیم میزبان همراه بود. مارک بارترا، مدافع اسپانیایی دورتومند که در این حادثه زخمی شده بود در دیدار برگشت از روی سکوها به تماشای بازی نشست.

موناکو نخستین تیم فرانسوی است که پس از سال ۲۰۱۰ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه می یابد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها