رئال و بایرن نیمی از راه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را پیمودند

رئال و بایرن نیمی از راه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را پیمودند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رئال مادرید چهارشنبه شب موفق شد در سانتیاگو برنابئو به راحتی و با اختلاف دو گل از سد ناپولی بگذرد تا با خیالی آسوده تر به استقبال دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان…

آگهی

رئال مادرید چهارشنبه شب موفق شد در سانتیاگو برنابئو به راحتی و با اختلاف دو گل از سد ناپولی بگذرد تا با خیالی آسوده تر به استقبال دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برود.

شاگردان زیدان برغم دریافت گلی زودهنگام که توسط لورنزو اینسینیه، مهاجم ایتالیایی ناپولی در دقیقه ۸ به ثمر رسید با گل کریم بنزما در دقیقه ۱۹ به بازی برگشتند و در ادامه موفق شدند به لطف گلزنی های تونی کروس و کاسیمیرو در دقایق ۴۹ و ۵۴ حریف خود را شکست دادند.

ناپولی پس از هجده مسابقه بدون شکست سرانجام در مقابل خط حمله آتشین رئال تسلیم شد و ۱ به ۳ نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد. بدین ترتیب شاگردان ماریتزیو ساری در دیدار برگشت برای جبران این نتیجه کار بسیار دشواری را پیش رو خواهند داشت.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ در خانه آرسنال را از پیش رو برداشت.

قرمز و سفید پوشان بایرن با شروعی طوفانی در دقیقه ۱۱ توسط آرین روبن به گل رسیدند اما الکسی سانچز مهاجم آرسنال در دقیقه ۳۰ بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار با هیجان بیشتری دنبال شود.

شاگردان آنچلوتی که برتری محسوسی به حریف داشتند در ادامه چهار بار دیگر در دقایق ۵۳، ۵۶، ۶۳ و ۸۸ توسط لواندوفسکی، تیاگو آلکانتارا و مولر موفق به گلزنی شدند تا در نهایت با برد پر گل ۵ بر ۱ از بخت بسیار بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم برخوردار شوند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید