لاروس ۲۰۱۷ برای اوسین بولت و سیمون بایلز

لاروس ۲۰۱۷ برای اوسین بولت و سیمون بایلز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اوسین بولت جایزه لاروس ۲۰۱۷ را به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال گذشته از آن خود کرد.

آگهی

اوسین بولت جایزه لاروس ۲۰۱۷ را به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال گذشته از آن خود کرد.

این جایزه سه شنبه شب در جریان مراسم سالانه آکادمی لاروس در موناکو به بولت، دونده جامائیکایی تعلق گرفت که هشت قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد و در بازیهای المپیک ریو نیز سه مدال طلا در دوهای ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی را به افتخاراتش اضافه کرد.

جایزه بهترین ورزشکار زن به سیمون بایلز، ژیمناستیک کار جوان آمریکایی تعلق گرفت که با درخشش فوق العاده در بازیهای المپیک ریو چهار مدال طلا را نصیب خود و کشورش کرد.

در این مراسم از نیکو رُزبرگ راننده آلمانی تیم مرسدس که سال گذشته پس از کسب قهرمانی جهان در مسابقات فرمول ۱ از دنیای حرفه ای اتوموبیلرانی خداحافظی کرد نیز به دلیل سالها فعالیت حرفه ای در این رشته تقدیر به عمل آمد. رُزبرگ در سی و یک سالگی جایزه پدیده سال لاروس را دریافت کرد.

جایزه بهترین بازگشت سال نیز به مایکل فلپس شناگر پرافتخار آمریکایی تعلق گرفت که در ریو ۵ طلا و ۱ نقره دیگر را به کارنامه افتخاراتش افزود.

در مراسم سالانه آکادمی لاروس که از آن به عنوان اسکار ورزشی یاد می کنند جایزه ای با عنوان “ورزش برای نیکی” به تیم المپیکی پناهجویان اعطا شد. این تیم برای نخستین بار با پرچم المپیک در بازیهای المپیک ریو شرکت کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ورزشکاران حرفه‌ای با درآمد خود چه می‌کنند؟

محمدجعفر مرادی رکورد ماراتن ایران را در برلین جابجا کرد

مرضیه حمیدی، تکواندوکار افغان: ورزشم مبارزه علیه گروه تروریستی ضدزن طالبان است