پیامهای سیاسی اجتماعی شرکتها در تبلیغات سوپربال امسال آمریکا

پیامهای سیاسی اجتماعی شرکتها در تبلیغات سوپربال امسال آمریکا
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سوپربال یا همان فینال فوتبال آمریکایی، امسال با توجه به اقدامات و مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا بویژه علیه مهاجران حال و هوای دیگری…

آگهی

سوپربال یا همان فینال فوتبال آمریکایی، امسال با توجه به اقدامات و مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا بویژه علیه مهاجران حال و هوای دیگری داشت.

لیدی گاگا، خواننده معروف آمریکایی و از هواداران هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری در بین دو نیمه به اجرای ترانه پرداخت و با اتنخاب ترانه هایی ویژه، پیام مدارا با دیگران را ارسال کرد.

شرکتهای بزرگی از جمله «کوکاکولا» و یا «ایربی ان بی» با پرداخت مبالغ هنگفتی برای تبلیغات، در فیلمهای تبلیغاتی خود، همه را به محترم شمردن افراد با هر نژاد و ملیتی دعوت کردند.

ایر بی ان بی همچنین با انتشار یک توییت، هدف خود را تامین مسکن برای افراد در مواقع اضطراری عنوان کرده است.

Our five-year goal is to make sure 100,000 people have short-term housing during urgent times.

Join us: https://t.co/gJ1MTGZZzh#weacceptpic.twitter.com/nHrCxcKado

— Airbnb (@Airbnb) 6 février 2017

جان کری، وزیر خارجه پیشین ایالات متحده آمریکا نیز در توییت خود از اقدام شرکتهای برای ارسال پیامها در حمایت از افراد نیازمند استقبال کرد.

Heartened to see people and companies standing with those doing so much good for those most in need — leadership that's needed! #WeAccepthttps://t.co/Nk15igKZsJ

— John Kerry (@JohnKerry) 6 février 2017

ویدئوی تبلیغاتی شرکت خودروسازی آئودی نیز بر موضوع برابری مرد و زن تاکید دارد. این کمپانی با انتشار توییتی به نابرابری حقوق و دستمزد زنها نسبت به مردها اشاره دارد. در این توییت آمده حقوق زنها ۲۱ درصد کمتر از مردها است.

Women are still paid 21% less than men. As a brand that believes in progress, we are committed to equal pay for equal work. #DriveProgresspic.twitter.com/bmQKrNr9l4

— Audi (@Audi) 1 février 2017

در نهایت، شرکت آوکادوس از مکزیک در فیلم تبلیغاتی خود به اقدام دونالد ترامپ برای دیوارکشی در مرز ایالات متحده با مکزیک اعتراض دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعتراض دوباره ترامپ در توییتر به رای قاضی دادگاه فدرال

واکنش مدیران غول های دنیای فناوری اطلاعات به فرمان ممنوعیت دونالد ترامپ

کاخ سفید: هزینه ساخت دیوار مرزی از طریق مالیات بر کالاهای وارداتی از مکزیک تامین می شود