اسکی آلپاین: پیروزی زوزولوا و حذف شیفرین در زاگرب

اسکی آلپاین: پیروزی زوزولوا و حذف شیفرین در زاگرب
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ورونیکا وِلِز زوزولوا، اسکی باز زن اسلواک که تبحر خاصی در مسابقات مارپیچ دارد، روز سه شنبه با برتری در هر دو مسابقه اسلالوم زاگرب، در نهایت بر سکوی نخست ایستاد.

آگهی

ورونیکا وِلِز زوزولوا، اسکی باز زن اسلواک که تبحر خاصی در مسابقات مارپیچ دارد، روز سه شنبه با برتری در هر دو مسابقه اسلالوم زاگرب، در نهایت بر سکوی نخست ایستاد. زوزولوا با ثبت بهترین رکورد مجموع، کسب پنجمین پیروزی و قرار گرفتن بر روی سکو برای بیست و نهمین بار را تجربه کرد.

پترا ولهوا، هموطن زوزولوا با ۲۴ صدم ثانیه اختلاف جایگاه دوم این مسابقه را بدست آورد تا نمایندگان اسلواکی هر دو سکوی اول و دوم مسابقه را از آن خود کنند. مکان سوم مسابقه نیز به سارکا استراخوا تعلق گرفت که با ۵۲ صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست به کار خود پایان داد.

حذف میکائیلا شیفرین که در طول دوازده مسابقه اسلالوم جام جهانی اسکی آلپاین شکست ناپذیر باقی مانده بود از نکات قابل توجه مسابقه اسلالوم زاگرب به شمار می رود. این اسکی باز زن آمریکایی به تازگی در فاصله کریسمس و سال جدید میلادی، طی سه روز سه عنوان قهرمانی در اسلالوم و مارپیچ بزرگ را در ارتفاعات اتریش از آن خود کرده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند