فرمانده کل سپاه عربستان و اسرائیل را به داشتن تماس برای ناآرام کردن ایران متهم کرد

فرمانده کل سپاه عربستان و اسرائیل را به داشتن تماس برای ناآرام کردن ایران متهم کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران جعفری عربستان سعودی واسرائیل را متهم کرد که برای ناامن کردن ایران با یکدیگر تماس برقرار کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای جعفری با اشاره به «سطح بالای امنیت حاکم بر ایران» گفت: «امروز برخی تماس ها بین کسانی که هیچکس فکرش را نمی‌کند مثل عربستان و اسرائیل برقرار می‌شود تا در ایران ایجاد ناامنی کنند.» وی علت «امنیت حاکم بر این کشور» را «ایمان مردم به جمهوری اسلامی» توصیف کرد.

برخی مقام‌های ایران، ریاض را به مشارکت با تل‌آویو علیه تهران متهم می‌کنند. عادل جبیر، وزیر امور خارجه عربستان در گفتگو با یورونیوز، هرگونه رابطه پنهانی میان این دو کشور را تکذیب کرد.

عادل جبیر:۳۵ سال تجاوز ایران به پادشاهی سعودی و متحدانش کافی است

آقای جعفری تظاهرات معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ ایران را خطرناک‌تر از جنگ هشت ساله ایران توصیف کرد. وی با این حال گقت: «اگر به بهانه امنیت برخی اقدامات انجام شود و بی‌توجهی صورت گیرد ممکن است نارضایتی مردم را در پی داشته باشد که باید مراقب باشیم انجام ماموریت برای برقراری امنیت، موجب نارضایتی مردم نشود.»

ایسنا-سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران: اگر به بهانه امنیت برخی اقدامات انجام شود ممکن است نارضایتی مردم را در پی داشته باشد pic.twitter.com/QIQwaVPUjY

— روزنامه شرق (@SharghDaily) December 24, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

طرح امانت‌سپاری منشور کوروش به اسرائیل؛ ایران پیگیری حقوقی می‌کند

امیرعبداللهیان: فعالیت مستشاران نظامی ایران با قدرت ادامه می‌یابد

علی خامنه‌ای با حمایت از حملات حوثی‌ها به کشتی‌ها ابراز امیدواری کرد که «این مجاهدت‌ها ادامه یابد»