انتقادهای تند و شخصی در آخرین مناظره ترامپ و کلینتون

انتقادهای تند و شخصی در آخرین مناظره ترامپ و کلینتون
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در آخرین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری شرکت کردند.

آگهی

هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در آخرین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری شرکت کردند.

دو نامزد انتخابات، همانند مناظره قبلی در ابتدای جلسه با هم دست ندادند و در بسیاری از دقایق مناظره مستقیما یکدیگر را هدف انتقادهای تند شخصی قرار دادند.

یکی از محورهای اصلی این مناظره سیاستهای مهاجرتی بود. خانم کلینتون از برنامه آقای ترامپ برای ساخت دیوار در مرز مکزیک انتقاد کرد و دونالد ترامپ رقیب دموکرات خود را متهم کرد که در صورت پیروز شدن در انتخابات، مرزها را به روی مهاجران غیرقانونی باز خواهد کرد.

آقای ترامپ از سیاستهای دموکراتها در عراق و سوریه انتقاد کرد و گفت این سیاستها باعث شده است که نفوذ ایران در عراق بیش از گذشته شود.

دونالد ترامپ که پیش تر برگزارکنندگان انتخابات را به طور ضمنی به تقلب متهم کرده بود در این مناظره قبول نکرد که بگوید آیا نتیجه انتخابات را در هر صورت خواهد پذیرفت یا خیر. دونالد ترامپ در این مناظره به رسانه ها حمله کرد که به طور جانبدارانه ای از هیلاری کلینتون حمایت می کنند.

هیلاری کلینتون با اشاره به دفاع دونالد ترامپ از ایجاد اشتغال برای آمریکایی ها او را متهم کرد که در فعالیتهای تجاری خود به جای کار با شرکتهای آمریکایی، با تولیدکنندگان خارجی از جمله چینی ها همکاری می کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حدود بیست روز دیگر برگزار می شود و براساس تازه ترین نظرسنجیها پیش از مناظره پایانی، هیلاری کلینتون با فاصله نسبتا زیادی از رقیب جمهوریخواه خود پیش است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دیدگاه هواداران هیلاری کلینتون درباره مناظره آخر

اوباما: به آقای ترامپ توصیه می کنم دست از ناله کردن بردارد

امید کمتری به افزایش محبوبیت ترامپ هست