دیدگاه هواداران هیلاری کلینتون درباره مناظره آخر

دیدگاه هواداران هیلاری کلینتون درباره مناظره آخر
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم سیاسی شهر واشنگتن برای آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سالن کنفرانس دانشگاه تجمع…

آگهی

گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم سیاسی شهر واشنگتن برای آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سالن کنفرانس دانشگاه تجمع کردند.

اشتفان گروبه، خبرنگار یورونیوز در واشنگتن به جمع این دانشجویانی رفته که همگی از حامیان هیلاری کلینتون هستند و می گویند در نهایت به او رای خواهند داد.

سومین و آخرین مناظره انتخاباتی آمریکا در حالی برگزار شد که نتیجه نظرسنجی ها نشان می دهد که هیلاری کلینتون با ۴۷ درصد از دونالد ترامپ با ۴۳ درصد آرا پیش است.

یکی از دانشجویان می گوید: «به نظر من ترامپ حتی حامی ایده ها و نظرات خودش هم نیست او واقعا سوال ها را پاسخ نمی دهد. به نظر من هیلاری نشان داد که با تجربه تر است.»

دیگری معتقد است: «همزمان با مشاهده این مناظره شاهد پیشرفت و پسرفت هایی بودیم. به نظر من هیلاری پیشرفت داشت. نوعی حرکت رو به جلو که ما و تمام کشور به آن نیاز داریم اما در مقابل ترامپ باردیگر شعار احیای آمریکای بزرگ را داد، چیزی که نمی دانم چه زمانی صورت خواهد گرفت و حتی مطمئن نیستم که اصلا وجود خارجی داشته باشد.»

دانشجویی دیگر می افزاید: «در این لحظه می توانم با اطمینان بگویم که هیلاری کلینتون پیروز است. به اعتقاد من دونالد ترامپ همچنان از پاسخ دادن به سوال ها طفره خواهد رفت بدون اینکه برنامه ای ارایه دهد که کمکی برای رونق کشور باشد.»

خبرنگار یورونیوز در واشنگتن معتقد است: «ترامپ بازنده مناظره آخر بود. در این زمان تنها یک مناظره بسیار قوی و یا بروز یک اشتباه و ایجاد بحران از سوی کلینتون می توانست شانس او را برای ورود به کاخ سفید افزایش دهد. اتفاقی که رخ نداد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شیرینی‌پز فرانسوی‌الاصل پنج رئیس‌جمهور آمریکا در ۷۸ سالگی درگذشت

مناظره نامزدهای نخست‌وزیری بریتانیا با ازهوش رفتن مجری برنامه متوقف شد

اولین مناظره ۲ گزینه جانشینی بوریس جانسون با محوریت مسائل اقتصادی برگزار شد