همراه با یورونیوز؛ آیا خطر تبدیل بحران سوریه به جنگی گسترده تر جدی است؟

همراه با یورونیوز؛ آیا خطر تبدیل بحران سوریه به جنگی گسترده تر جدی است؟
نگارش از Hossein Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

شکست آخرین توافق آتش‌بس در سوریه و تشدید تنش ها بین روسیه و آمریکا بر سر ادامه حملات هوایی در حلب روابط دو کشور را به شدت تخریب کرده است.
روسیه روز شنبه گذشته قطعنامه پیشنهادی فرانسه برای پایان دادن به حملات هوایی در سوریه و پروازهای نظامی بر فراز شهر حلب را وتو کرد. برخی تحلیل‌گران انتقادات اخیر مقامات روسیه از گسترش تدریجی پیمان ناتو به نزدیکی مرزهای این کشور و تعلیق سه توافق هسته‌ای با آمریکا، همچنین اعزام کشتی های حامل موشک های کروز به دریای مدیترانه و استقرار موشک های قادر به حمل کلاهک‌های هسته ای در منطقه کالینینگراد در ساحل دریای بالتیک را نشانه هایی از نزدیک شدن آمریکا و روسیه به فضای برخورد نظامی ارزیابی می‌کنند. این خطر تا چه حد می‌تواند واقعی باشد؟

در برنامه «همراه با یورونیوز»، پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۶) پرسش‌ها و دیدگاه‌های شما را با مهمانان برنامه آقایان دکتر مهران براتی از برلین و دکتر منصور فرهنگ از نیویورک در میان گذاشتیم.

همچنین می‌توانید نسخه شنیداری این برنامه را در زیر بشنوید:

برنامه «همراه با یورونیوز» هر پنجشنبه منعکس کننده نظرات کاربران و مخاطبان یورونیوز در مورد مسائل مهم روز است. این برنامه از طریق گوگل هنگ‌اوتز ضبط و به طور زنده در یوتیوب و وب‌سایت یورونیوز پخش می‌شود. برای شرکت در این برنامه صفحه‌های اجتماعی یورونیوز فارسی در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید و یا با نشانی ایمیل hamrah@euronews.com تماس بگیرید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رویترز: روسیه برای دریافت پول نفت‌های فروخته شده‌اش دچار مشکل شده است

ادعای رئیس سرویس امنیتی روسیه: اوکراین، آمریکا و بریتانیا در حمله به سالن کنسرت در مسکو دست داشتند

حمله به سالن کنسرت مسکو؛ چهار متهم با صورت‌های زخمی در دادگاه حاضر شدند