نگاهی به اهمیت مناظره نامزدهای پست معاونت ریاست جمهوری در آمریکا

نگاهی به اهمیت مناظره نامزدهای پست معاونت ریاست جمهوری در آمریکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ساکنان ایالات متحده آمریکا سه شنبه شب شاهد گفتگوی رو در روی نامزدهای پست معاونت ریاست جمهوری این کشور خواهند بود.

آگهی

ساکنان ایالات متحده آمریکا سه شنبه شب شاهد گفتگوی رو در روی نامزدهای پست معاونت ریاست جمهوری این کشور خواهند بود. مناظره آنها از آن جهت مهم است که در صورت بروز حادثه ای برای رئیس جمهوری آمریکا، این معاون اوست که جانشینش خواهد شد.

اشتفان گروبه، خبرنگار یورونیوز در واشنگتن در این باره می گوید: «چشم ها به مناظره فارمویل ویرجینیا دوخته شده است. جایی که مایک پنس، فرماندار جمهوریخواه ایندیانا و تیم کین، سناتور دموکرات ویرجینیا به عنوان نامزدهای پست معاون رئیس جمهوری مقابل یکدیگر قرار می گیرند. انتظار آتش بازی نیست. شما دو سفید پوست را دارید که دوران پنجاه سالگی شان را می گذرانند. از آنجا که آنها از رسوایی های سیاسی دوری می کنند، احتمالا یک گفتگوی سالم و متمدنانه خواهند داشت. آیا برای رای دهندگان مهم است؟ در واقع تنها نیمی از آمریکایی ها درباره این مناظره شنیده اند و انتظار می رود که بینندگان تلویزیون هم نصف تماشاگران اولین مناظره کلینتون-ترامپ باشند. به این ترتیب به نظر نمی رسد که مناظره نامزدهای پست معاونت ریاست جمهوری بر کل این رقابت تاثیری بگذارد. دونالد ترامپ همچنان در موضوع مالیاتهایش، موضع دفاعی دارد و هیلاری کلینتون بطور قابل توجهی در نظرسنجی ها جلو است.»

دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد. مناظره ای کمی متفاوت؛ زیرا اینبار حاضران در سالن نیز می توانند از هیلاری کلینتون یا دونالد ترامپ سوالهایی بپرسند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شیرینی‌پز فرانسوی‌الاصل پنج رئیس‌جمهور آمریکا در ۷۸ سالگی درگذشت

مناظره نامزدهای نخست‌وزیری بریتانیا با ازهوش رفتن مجری برنامه متوقف شد

اولین مناظره ۲ گزینه جانشینی بوریس جانسون با محوریت مسائل اقتصادی برگزار شد