مناظره ای برای باخت؛ اولین رویارویی ترامپ و کلینتون

مناظره ای برای باخت؛ اولین رویارویی ترامپ و کلینتون
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آمریکایی ها ساعت ۲۱ امشب دوشنبه به وقت شرق آمریکا (ساعت ۴:۳۰ صبح سه شنبه به وقت ایران) شاهد اولین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهند بود که در دانشگاه هوفسترا در لانگ آیلند نیویورک ان

آگهی

آمریکایی ها ساعت ۲۱ امشب دوشنبه به وقت شرق آمریکا (ساعت ۴:۳۰ صبح سه شنبه به وقت ایران) شاهد اولین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهند بود که در دانشگاه هوفسترا در لانگ آیلند نیویورک انجام خواهد شد.

اشتفان گروبه، خبرنگار یورونیوز از آمریکا در وصف این مناظره می گوید:«تنها چند ساعت به اولین رویارویی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ باقی است، تخمین زده می شود حدود ۱۰۰ میلیون نفر این مناظره را خواهند دید و شنید، این مناظره سوپربول آمریکاست. مخاطب مناظره هم فقط آن چند هزار رای دهندۀ مردد در ایالت ها هستند که بسوی این یا آن نامزد جذب خواهند شد. پس مناظره ای است برای مهندسی، زدودن شک و تردیدها و به هیجان درآرودن حامیان تا بروند و رای دهند. کلینتون و ترامپ ۹۰ دقیقه مناظره خواهند کرد؛ برنده در ۳۰ دقیقه اول، زمانی که تماشاگران سراپا گوشند مشخص خواهد شد؛ دقایقی که در آن ال گور آه کشید، میت رامنی در برابر رئیس جمهور اوبامای مردد با اقتدار و روحیه ظاهر شد و ریچارد نیکسون که با دستمالی عرقش را خشک می کرد به تصویر کشیده شد؛ یک یادآوری؛ مناظرات ریاست جمهوری در آمریکا بیشتر مشخص کننده بازنده است تا برنده.»

احتمال می رود رکورد ۸۰ میلیون مخاطب در مناظره سال ۱۹۸۰ رونالد ریگان و جیمی کارتر در مناظره امشب شکسته خواهد شد. اداره و مدیریت این مناظره را لستر هالت، گویندۀ شبکه ان بی سی بر عهده خواهد داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم