نخستین نمایش فیلم مستند بیتل ها در لندن

نخستین نمایش فیلم مستند بیتل ها در لندن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مراسم فرش آبی برای نخستین نمایش فیلم مستند بیتل ها در میدان لستر در لندن برگزار شد.

آگهی

مراسم فرش آبی برای نخستین نمایش فیلم مستند بیتل ها در میدان لستر در لندن برگزار شد. در این مراسم پل مک کارتنی و رینگو استار از موسسان گروه بیتل ها در جمع هوادارانشان حضور یافتند.

پل مک کارتنی در این مراسم گفت: «این مستند یادآور لحظات بسیار خاصی برای ماست که به خاطر آوردن آنها برای ما خیلی غافلگیرکننده بود.»

رینگو استار نیز گفت: «ما شبیه برادر نبودیم بلکه واقعا برادر بودیم و هر یک برای دیگری بهترینها را می خواستیم. نمی توانم چگونه بگویم. من تک فرزند بودم اما در نهایت سه برادر داشتم. رویای کودکی من این بود که یک برادر بزرگتر داشته باشم.»

ران هوارد، کارگردان آمریکایی و برنده جایزه اسکار، ساخت این مستند را که درباره نخستین سالهای فعالیت این گروه موسیقی است، به عهده داشت.

در ساخت این فیلم علاوه پل مک کارتنی و رینگو استار٬ الیویا هریسون و یوکو اونو٬ همسران جورج هریسون و جان لنون دو عضو دیگر این گروه که درگذشته اند نیز همکاری داشتند.

این فیلم با عنوان «بیتل ها: هشت روز هفته، سالهای تور» بر اساس فعالیت این گروه در فاصله سالهای ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۶ میلادی ساخته شده است و از اولین اجرای آنها در کلوپی در لیورپول تا آخرین کنسرت آنها در سان فرانسیسکو را در بر می گیرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«بیتل داعشی» در بریتانیا به ۸ سال زندان محکوم شد

یکی از آهنگ‌های ناتمام گروه بیتلرز پس از ۴۳ سال با کمک هوش مصنوعی نهایی شد

آخرین بیتل داعش به حبس ابد محکوم شد