نشست زمین در غرب تهران

نشست زمین در غرب تهران
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از انسداد ورودی‌های خیابان پیامبر در بزرگراه‌های ستاری و حکیم بر اثر ریزش زمین و ایجاد گودالی که چند دستگاه خودرو را در خود فروکشیده بود خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی، هیچگونه ترددی از خیابان پیامبر امکان پذیر نیست.

نشست یک خیابان و ایجاد یک حفره عظیم در غرب تهران باعث قطع جریان گاز بیش از ۱۰۰۰ مشترک پایتخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری تهران گفته است: نشست زمین باعث ایجاد حفره ای به عمق ۶ متر و ۷ متر در ۱۰ متر دهانه شده است.

این حادثه تلفاتی نداشته و تنها راننده یک خودروی پژو ۲۰۶ که به داخل گودال افتاده بود، به بیمارستان منتقل شد. عملیات ترمیم حفره ایجاد شده و بازسازی خط لوله گاز آغاز شده است.

عملیات بتن ریزی در حفره به وجود آمده بر اثر نشست زمین در محدوده خیابان پیامبر / ایران pic.twitter.com/gWiB7EtaCJ

— farnaz (@FAR_NAZ85) September 1, 2016

مازیار حسینی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به تعدد حوادثی از این دست در تهران به خبرگزاری تسنیم گفت: «راه حل این مشکل این است که شبکه آب تهران را با اولویت به عنوان یک طرح ملی نوسازی کنیم چرا که خاک تهران از نوع سنگی نیست و دارای ریزدانه است که اگر آب وجود داشته باشد می‌تواند ریزدانه‌ها را بشوید و زیر آسفالت حفره ایجاد کند. بنابراین هر لحظه و هرجا ممکن است اتفاقی رخ دهد.»

مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران هم به تسنیم گفته است که جریان گاز قطع شده، تا آخر روز پنجشنبه مجددا وصل خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود

نقش کلیدی فلات ایران در مهاجرت انسان؛ حلقه گمشده تاریخ پیدا شد

مسیح علی‌نژاد در گفتگو با یورونیوز: ایران بدون جمهوری اسلامی به نفع بقیه جهان خواهد بود