کارنامه سه ساله حسن روحانی را چگونه می‌بینید؟

کارنامه سه ساله حسن روحانی را چگونه می‌بینید؟
Copyright 
نگارش از Hossein Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

برجام، موفقیت‌آمیز بود یا بی‌نتیجه؟

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ در گفتگوی زنده تلویزیونی به مناسبت پایان سومین سال ریاست جمهوری از دستاوردهای دولت خود با مردم سخن گفت.
او نتایج برجام را برشمرد و از جمله گفت: «اگر برجامی نبود اکنون شرایط سختی داشتیم. باید نفت را یک میلیون بشکه می‌فروختیم و این میزان هم به تدریج کاهش پیدا می‌کرد. به اضافه اینکه مهمترین اثر برجام این بود که سایه شوم تهدید از سر ما رفع شد.»
این در حالی است که رهبر جمهوری اسلامی یک روز قبل از آن گفت: «برجام به‌عنوان یک تجربه، بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکایی‌ها را ثابت کرد. تحریم‌ها باید یکباره برداشته می‌شد، چرا اکنون بحث رفع تدریجی می‌شود؟ آیا پس از ۶ ماه هیچ نتیجه ملموسی در زندگی مردم دیده می‌شود؟»

در برنامه «همراه با یورونیوز»، پنجشنبه ۱۴ مرداد، دیدگاه‌های شما مخاطبان در مورد کارنامه سه ساله دولت روحانی را با تحلیلگران مهمان برنامه آقایان رضا علیجانی از پاریس و علیرضا نامور حقیقی از تورنتو در میان گذاشتیم. این برنامه را ببینید.

همچنین می‌توانید نسخه شنیداری این برنامه را در زیر بشنوید:

برنامه «همراه با یورونیوز» هر پنجشنبه منعکس کننده نظرات کاربران و مخاطبان یورونیوز در مورد مسائل مهم روز است. این برنامه از طریق گوگل هنگ‌اوتز ضبط و به طور زنده در یوتیوب و وب‌سایت یورونیوز پخش می‌شود. برای شرکت در این برنامه صفحه‌های اجتماعی یورونیوز فارسی در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید و یا با نشانی ایمیل hamrah@euronews.com تماس بگیرید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محسن سازگارا به یورونیوز: درگیری نظامی با اسرائیل به سود خامنه‌ای تمام نخواهد شد

میزان هزینه‌های نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا

آمریکا و بریتانیا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی جمهوری اسلامی ایران وضع کردند