سیریل دسپره، فاتح مرحله دوازدهم رالی راه ابریشم

سیریل دسپره، فاتح مرحله دوازدهم رالی راه ابریشم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مرحله دوازدهم رالی راه ابریشم روز جمعه در حد فاصل ژیایوگوئان و آلاشان چین پیگیری شد و طی آن در قسمت اتومبیل سباستین لوب از تیم پژو-توتال به دلیل دو خطا، ۴ ساعت جریمه شد و به رده دهم سقوط…

آگهی

مرحله دوازدهم رالی راه ابریشم روز جمعه در حد فاصل ژیایوگوئان و آلاشان چین پیگیری شد و طی آن در قسمت اتومبیل سباستین لوب از تیم پژو-توتال به دلیل دو خطا، ۴ ساعت جریمه شد و به رده دهم سقوط کرد.

سیریل دسپره که به دلیل اشتباه تیم سباستین لوب و دانیل النا و علیرغم یک فاصله ۷ دقیقه ای، فاتح مسافت ۶۶۷ کیلومتری این مرحله شده، گفت: «وقتی رقیب اصلی ام سباستین لوب چینین جریمه سنگینی گرفت کار من در انتها تا حدودی راحت تر شد. ولی الان فقط ذهن خود را روی هدف اصلی متمرکز کرده ایم.»

بدین ترتیب تیم ترکیبی سیریل دسپره و دیوید کاسترا با ثبت پنجمین پیروزی مرحله ای، ۲ روز مانده تا پایان این رقابتها صدر جدول رده بندی را در اختیار گرفتند.

اما در قسمت کامیون این رانندگان روس بودند که مهارت خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مرحله تیم ادوارد نیکولائف و یوگنی لاکوف لف، اول شد.

این در حالی بود که نبرد صدر جدول را هم روسها از آن خود کردند. ایرات مردائف با پیشی گرفتن ۲۰ دقیقه ای از مارتین فان دن برینک هلندی، صدر جدول را هم از آن خود کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جام ملت‌های آسیا؛ صعود مقدرانه قطر و تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

ادامه درخشش زنان ایرانی در بازی‌های آسیایی؛ کسب مدال در دوچرخه‌سواری، قایقرانی و تکواندو

بهای بلیط‌‌های دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا اعلام شد؛ ۶۳۰ یورو برای دیدن مسی در چین