آنجلا ایگل رهبری حزب گارگر بریتانیا را به چالش کشید

آنجلا ایگل رهبری حزب گارگر بریتانیا را به چالش کشید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با رای بریتانیایی ها به خروج از اتحادیه اروپا رهبری جرمی کوربین بر حزب کارگر این کشور به چالش کشیده شد و هم حزبی ها آقای کوربین با رای عدم اعتماد به او از وی خواستند تا استعفا…

آگهی

با رای بریتانیایی ها به خروج از اتحادیه اروپا رهبری جرمی کوربین بر حزب کارگر این کشور به چالش کشیده شد و هم حزبی ها آقای کوربین با رای عدم اعتماد به او از وی خواستند تا استعفا کند.

در همین راستا، «آنجلا ایگل» وزیر تجارت سابق کابینه در سایه حزب کارگر بریتانیا با اعلام اینکه می تواند سکاندار حزب خود در روزهای دشوار و تاریک باشد وارد کارزار رقابت و انتخابات درون حزبی برای رهبری حزب کارگر شد.

وی گفت: «جرمی کوربین در مقام رهبری حزب که مسئولیتی خطیر است ناتوان است، باور دارم که من می توانم این مسئولیت را بر عهده بگیرم… حضور من صرف شرکت در رقابت نیست، آمده ام تا پیروز شوم….»

نیمی از نزدیکترین یاران جرمی کوربین، او را متهم می کنند که در مقام رهبری حزب در به پیش بردن کارزار ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا کوتاهی کرده است. رهبری حزب کارگر موافق ماندن بریتانیا در اتحادیه بود.

در همه پرسی که سوم تیرماه برگزار شد بیش از ۳۷ درصد از رای دهندگان حزب کارگر به خواست حزب خود بی اعتنایی کردند و به برکسیت، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رای دادند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد