واکنش رئیس صندوق بین المللی پول به برکسیت

واکنش رئیس صندوق بین المللی پول به برکسیت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بر لزوم همکاری این کشور با اتحادیه برای عبور از دوران انتقال به ملایم ترین شکل ممکن تاکید…

آگهی

کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بر لزوم همکاری این کشور با اتحادیه برای عبور از دوران انتقال به ملایم ترین شکل ممکن تاکید کرد.

او گفت: «مردم بریتانیا تصمیم خود را گرفته اند و به این تصمیم باید احترام گذاشت. می دانیم که مشخص شدن ماهیت رابطه بریتانیا و اتحادیه اروپا زمان بر خواهد بود اما در میان مدت بسیار مهم است که روند مذاکرات بسیار شفاف باشد و این انتقال به ملایم ترین شکل ممکن صورت گیرد. در صورت نیاز برای حفاظت در برابر نوسان های بیش از حد بازار، آنچه لازم است را انجام خواهیم داد. صندوق بین المللی پول برای این بخش به نظارت بر توسعه ادامه می دهد. ما با تمامی اعضای خود همکاری می کنیم تا از انعطاف پذیری اقتصاد جهانی در مدت زمانی که پیش رو داریم اطمینان پیدا کنیم.»

خانم لاگارد پیشتر نسبت به تبعات منفی برکسیت بر اقتصاد بریتانیا هشدار داده و اعلام کرده بود که خروج این کشور از اتحادیه اروپا اقتصاد این کشور را سست خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش راست افراطی به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا

بیش از ۷۲ درصد از واجدان شرایط در همه پرسی «برکسیت» شرکت کردند

نتیجه همه پرسی «برکسیت»؛ خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، دیوید کامرون استعفا می دهد