دست‌کم ۱۹ کشته در سانحه واژگونی اتوبوس سربازان در نی‌ریز فارس

دست‌کم ۱۹ کشته در سانحه واژگونی اتوبوس سربازان در نی‌ریز فارس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

به گزارش خبرگزاری مهر، شمار قربانیان سانحه سقوط اتوبوس سربازانی که بامداد چهارشنبه از کرمان به سمت اهواز در حرکت بود به ۱۹ تن رسیده و تعداد مجروحان این حادثه نیز ۳۸ نفر اعلام شده است.

بنا به همین گزارش در سانحه دیگری که با فاصله چند ساعت از حادثه اول در جاده شیراز و در حوالی “مهارلو” رخ داده، بر اثر خارج شدن یک دستگاه اتوبوس از جاده، ۴۷ نفر مصدوم شده اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفته که علت حادثه هنوز روشن نیست و کارشناسان در حال بررسی هستند که خستگی یا خواب‌آلودگی راننده باعث این حادثه شده و یا نقص فنی علت آن بوده است.

آخرین عکس یادگاری سربازان قربانی تصادف دیروز اتوبوس سیرجان _ نی‌ریز در پادگان#سربازpic.twitter.com/BO3nXbQ04w

— MirOmid (@MirOmidd) 23 juin 2016

با اینحال یک مسافر مجروح این سانحه در بیمارستان به شبکه خبر جمهوری اسلامی گفته است: «ما در حالت خواب بودیم که ناگهان گفتتد اتوبوس ترمز بریده و اتوبوس همین طور رفت تا بالاخره چپ کرد.» راننده نیز که به شدت مجروح شده به شبکه خبر گفت که اتوبوس ترمز بریده بود.

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی در پیام تسلیتی به همین مناسبت خواهان آن شد که همه دستگاههای دولتی مرتبط و بویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت دفاع امکانات خود را برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان به کار گیرند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود

نقش کلیدی فلات ایران در مهاجرت انسان؛ حلقه گمشده تاریخ پیدا شد

مسیح علی‌نژاد در گفتگو با یورونیوز: ایران بدون جمهوری اسلامی به نفع بقیه جهان خواهد بود