NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری یورو ۲۰۱۶ در فرانسه

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری یورو ۲۰۱۶ در فرانسه
Copyright 
نگارش از Euronews
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فرانسه تابستان امسال میزبان رقابتهای جام ملتهای اروپا است. یکماه مانده به آغاز بازیها مقامات فرانسوی تاکید می کنند در طول بازیها تدابیر شدید امنیتی

آگهی

فرانسه تابستان امسال میزبان رقابتهای جام ملتهای اروپا است.

یکماه مانده به آغاز بازیها مقامات فرانسوی تاکید می کنند در طول بازیها تدابیر شدید امنیتی برقرار خواهد بود. خصوصا برای هوادارانی میلیونی که به فرانسه می آیند تا از طریق اکرانهای نصب شده در شهرهای مختلف بازیهای کشورشان را دنبال کنند.

یکی از مهمترین اکرانهای پاریس در پای برج ایفل خواهد بود. شهرداری پاریس در این مکان برای ۹۰ هزار تن از هواداران فضای تاشای بازی را فراهم خواهد کرد.

آن ایدالگو، شهردار پاریس می گوید:«فضاهای که مورد استفاده هواداران قرار می گیرد تحت نظر کامل خواهد بود و مورد محافظت قرار می گیرد. در ورودی و خروجی این محیطها همه چیز کنترل خواهد شد. از لحاظ امینتی دقیقا همانگونه عمل خواهد شد که پیشتر در زمان حملات تروریستی به استاد دو فرانس عمل کرده ایم. همان تدابیر امنیتی را مدنظر قرار خواهیم داد. جنب دربهای ورودی و خروجی بمب یاب نصب می شود و از سگهای بمب یاب نیز استفاده خواهم کرد.»

مقامات فرانسوی در انتظار میزبانی بیش از هفت میلیون هوادار فوتبال از کشورهای مختلف خواهند بود. نگرانیها از آن جهت است که فرانسه در دو سال اخیر شاهد دو حمله تروریستی مرگبار بوده است و دولت فرانسه در همین راستا وضعیت اضطراری را تا پایان بازیهای یورو برقرار نگاه خواهد داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روز پر مدال ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پارالمپیک پاریس؛ ساره جوانمردی طلایی شد

دانشمند تمام‌وقت و بسکتبالیست پاره‌وقت، کنیون باری در پی کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس

از تشبیه به واژن تا ژاکوبنیسم؛ نشان عروسکی بازی‌های المپیک پاریس نماد چیست؟