لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ در خانه میزبان آتلتیکو مادرید است

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ در خانه میزبان آتلتیکو مادرید است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بایرن مونیخ در مقابل آتلتیکو، اولین بازی برگشت مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه را برگزار خواهند کرد. شاگردان پپ گواردیولا که در بازی

آگهی

بایرن مونیخ در مقابل آتلتیکو، اولین بازی برگشت مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه را برگزار خواهند کرد.

شاگردان پپ گواردیولا که در بازی برگشت در مادرید یک بر صفر شکست خورده اند ناگزیر تنها برای برد بیش از یک گل باید به میدان بروند. در غیر این صورت بایرن مونیخ دیگر با پپ گواردیولا نمی تواند کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان را ببیند چرا که سرمربی موفق اسپانیایی فصل آینده قرمز پوشان باواریا را به قصد منچستر سیتی ترک خواهد کرد.

بایرن مونیخ به جز روبنی که مدتهاست مصدوم است تمامی ستارگانش را در اختیار دارد.

مانویل نویر سرگروه و دروازه بان بایرن مونیخ می گوید: « می دانیم که آتلتیکو می تواند به برد برسد و توان زیادی دارد. به شرایط اگاه هستیم و می دانیم که باید ۹۰ دقیقه دفاع کنیم و ۹۰ دقیقه وقت داریم تا یک بر ۰ بازی را به وقت اضافه بکشانیم. »

در سوی دیگر میدان شاگردان دیه گو سیمئونه نشان داده اند که در فوتبال امروز دنیا می توان ستاره نداشت اما با دوندگی و تلاش خارق العاده به بالاترین درجات فوتبال رسید.

فرناندو تورس مهاجم آتلتیکو مادرید می گوید: «فکر می کنم اولین و مهمترین چیزی که می دانیم که اگر یک تیم نباشیم دیگر چیزی نیستیم. اما در مقام یک تیم می توانیم همه را مغلوب کنیم.»

راه راه پوشان آتلتیکو مادرید که در مرحله یک چهارم پایانی امید اول قهرمانی بارسا را در دو بازی رفت و برگشت از پیش رو برداشته اند می روند تا بار دیگر مانند سال ۲۰۱۴ یک پای فینال لیگ قهرمانان اروپا باشند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید