رئال مادرید و بایرن مونیخ حریف منچستر سیتی و آتلتیکو شدند

رئال مادرید و بایرن مونیخ حریف منچستر سیتی و آتلتیکو شدند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و همچنینلیگ اروپا روز جمعه حریفان خود را شناختند. در لیگ قهرمانان، منچستر سیتی

آگهی

تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و همچنینلیگ اروپا روز جمعه حریفان خود را شناختند. در لیگ قهرمانان، منچستر سیتی که برای نخستین بار به این مرحله راه یافته به مصاف رئال مادرید، فاتح ۱۰ دوره این رقابتها می رود.

چیکی بگریستان، مدیر اجرایی منچستر سیتی درباره رئال مادرید گفت: «آنها تیم بزرگی هستند. بارها به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و افتخارات زیادی کسب کردند. در مقابل ما هم شایستگی رسیدن به این مرحله را داشتیم. در مراحل یک شانزدهم و یک چهارم عملکرد خوبی داشتیم و تیمی مثل پاری سن ژرمن را حذف کردیم. بنابراین رویای قهرمانی داریم.»

در دیدار دیگر، آتلتیکو مادرید به مصاف بایرن مونیخ می رود. در این نبرد سبک هجومی و تیکی تاکی پپ گواردیولا به مقابل روش دفاعی و تمرکز به ضد حمله آتلتیکو می رود؛ روشی که شاگردان سیمئونه به خوبی آن را اجراء می کنند.

در لیگ اروپا هم شاختار دونتسک با سویا، مدافع عنوان قهرمانی بازی می کند. سویا در مرحله یک چهارم به سختی و در ضربات پنالتی از سد آتلتیکو بیلبائو گذشت.

ویارئال و لیورپول هم دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد. لیورپول، شامگاه پنجشنبه در یک بازی جذاب بروسیا دورتموند را شکست داد. قرمز پوشان گل پیروزی را در دقیقه ۹۰ زدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با شکست سیتی به نیمه‌نهایی رسید؛ نمایندگان انگلستان حذف شدند

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا