کاهش ورود پناهجویان به آلمان و افزایش متقاضیان پناهندگی

کاهش ورود پناهجویان به آلمان و افزایش متقاضیان پناهندگی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مقام های آلمان می گویند تعداد متقاضیان پناهندگی در این کشور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از دو برابر افزایش

آگهی

مقام های آلمان می گویند تعداد متقاضیان پناهندگی در این کشور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است. این درحالی است که شمار ورود پناهجویان به این کشور نسبت به فوریه گذشته دو سوم کاهش یافته است. طی سه ماه نخست سال جاری میلادی بیش از ۱۸۹ هزار پناهجو درخواست پناهندگی خود را در آلمان ثبت کرده اند.

توماس دو مایزر، وزیر کشور آلمان دلیل این تناقض را فاصله زمانی ورود پناهجویان و ثبت رسمی درخواست پناهندگی آنها اعلام کرد و گفت: «افزایش تعداد درخواست پناهندگی همزمان با کاهش تعداد ورود پناهجویان به آلمان ظاهرا متناقض است اما این موضوع ناشی از این واقعیت است که بسیاری از آنهایی که تقاضای پناهندگی می دهند مدت زیادی است که وارد آلمان شده اند و طی این مدت رسما درخواست پناهندگی نکرده بودند.»

به موجب توافق مارس گذشته میان آنکارا و بروکسل پناهجویانی که بطور غیرقانونی از ترکیه وارد یونان شده اند برگردانده می شوند. به ازای هر پناهجویی که برگردانده شود اروپا متعهد شده که یک پناهجوی سوری بپذیرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یک سازمان خیریه توزیع رایگان غذا: ورود غیرآلمانی ها ممنوع

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد