مسابقه فوتبال فرانسه و روسیه تحت تدابیر شدید امنیتی در «استاد دو فرانس»

مسابقه فوتبال فرانسه و روسیه تحت تدابیر شدید امنیتی در «استاد دو فرانس»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تیم ملی فوتبال فرانسه برای نخستین بار پس از حملات ۱۳ نوامبر سال گذشته در استادیوم ملی فرانسه به میدان می رود

آگهی

مسابقه فوتبال دوستانه میان تیم ملی فرانسه و روسیه سه شنبه شب در ورزشگاه «استاد دو فرانس» پاریس و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می شود. بیش از ۴۰۰ افسر پلیس و همچنین تک تیراندازها برای تامین امنیت این بازی در محل این استادیوم مستقر شده اند.

آخرین باری که یک بازی فوتبال در این استادیوم برگزار شد ۱۳نوامبر ۲۰۱۵ بود که حملات تروریستی پاریس اتفاق افتاد و سه تروریست که موفق به ورود به این ورزشگاه نشدند خود را در خارج از استادیوم منفجر کردند.

بنا بر آخرین خبرها فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه برای تماشای مسابقه به این استادیوم می رود. آقای اولاند با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات یورو ۲۰۱۶ پاسخی به اعمال تروریست ها و نفرت پراکنی آنهاست گفت: «درباره مسابقات یورو ۲۰۱۶ هرگز تعویق یا لغو آن مطرح نبوده است.اگر این گزینه ها مطرح بود درباره فرانسه و اروپا چه گفته می شد؟ ما اتفاقاتی که در بروکسل رخ داد را نادیده نگرفته ایم؛ اما یورو ۲۰۱۶ شیوه ای برای پاسخ به این حملات است.»

Le vestiaire des #bleus au StadeFrance</a> est prêt pour <a href="https://twitter.com/hashtag/FRARUS?src=hash">#FRARUS</a> (21h <a href="https://twitter.com/TF1">TF1) #FiersdetreBleuspic.twitter.com/sUaOja0Z4j

— Equipe de France (@equipedefrance) March 29, 2016

مسابقات جام ملت های اروپا موسوم به یورو ۲۰۱۶ از ۱۰ ژوئن تا ۱۰ ژوئیه در شهرهای مختلف فرانسه برگزار خواهد شد. ۵۱ مسابقه پیش بینی شده و انتظار می رود حدود ۷ میلیون نفر از جمله برای رفتن به استادیوم ها و یا توریست هایی که به فرانسه می آیند در شهرهای محل برگزاری این مسابقات حضور پیدا کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند

پلیس فرانسه به زنی که در قطار فریاد «الله اکبر» سر داد شلیک کرد

تجاوز جنسی به زنان در خیابان‌ها و اماکن عمومی؛ ۶۷ شکایت طی هشت ماه در پاریس ثبت شد