فلای دوبی: اظهارنظر در خصوص علت سقوط بوئینگ در روسیه زود است

فلای دوبی: اظهارنظر در خصوص علت سقوط بوئینگ در روسیه زود است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هواپیمای مسافربری به شماره پروازFZ981 که بامداد شنبه به هنگام فرود ناموفق در فرودگاه شهر روستوف-اون-دون روسیه متلاشی شد متعلق به «فلای دوبی» است،

آگهی

هواپیمای مسافربری به شماره پروازFZ981 که بامداد شنبه به هنگام فرود ناموفق در فرودگاه شهر روستوف-اون-دون روسیه متلاشی شد متعلق به «فلای دوبی» است، شرکتی که پروازهای ارزان قیمت ارائه می دهد و در سال ۲۰۰۹ میلادی شروع به فعالیت کرده است.

قیس القیس، مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام یک دقیقه سکوت در دوبی به احترام قربانیان سانحه دلخراش هوایی اظهار نظر در خصوص علت این حادثه را زودهنگام دانست.

وی گفت:«همه ما در فلای دوبی از حادثه غم انگیز صبح امروز در روستوف-اون-دون شوکه شده ایم….تمامی کارکنان شرکت ما در شوکی عمیق فرو رفته اند و با همه آنهایی که عزیزانشان را از دست دادند، همدردیم.»

ریتا دل پرته، خبرنگار یورونیوز از دوبی می گوید:«اولین کنفرانس مطبوعاتی بسیار آرام و محتاطانه برگزار شد. مقامات محلی ترجیح می دهند درباره علتی که به سانحه هوایی منجر شد اظهار نظر نکنند چرا که می گویند حدس و گمانی بیش نخواهد بود. چهار کارشناس از امارات متحده عربی برای انجام تحقیقات به محل حادثه اعزام شده اند.»

اولین حادثه برای فلای دوبی در تابستان سال ۲۰۱۵ میلادی و وقتی روی داد که هواپیمای این شرکت به هنگام فرود در فرودگاه بغداد هدف گرفته شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سانحه هوایی در روستوف روسیه؛ خانواده ها سوگوارند

هواپیمای مسافربری نزدیک باند فرودگاه روستوف روسیه متلاشی شد

رویترز: روسیه برای دریافت پول نفت‌های فروخته شده‌اش دچار مشکل شده است