باشگاه جیانگسوی چین از ستاره های جدید خود رونمایی کرد

باشگاه جیانگسوی چین از ستاره های جدید خود رونمایی کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رامیرس برزیلی، خرید تازه لیگ حرفه ای فوتبال چین است که در فصل نقل و انتقالات زمستانیِ امسال برای به خدمت گرفتن ستاره ها بیش از لیگ برتر انگلیس هزینه

آگهی

رامیرس برزیلی، خرید تازه لیگ حرفه ای فوتبال چین است که در فصل نقل و انتقالات زمستانیِ امسال برای به خدمت گرفتن ستاره ها بیش از لیگ برتر انگلیس هزینه کرده است.

باشگاه جیانگسوی چین که به تازگی رامیرس هافبک بیست و هشت ساله برزیلی تیم چلسی را به خدمت گرفته روز پنجشنبه در مراسمی این بازیکن و دیگر هم تیمی هایش را به خبرنگاران معرفی کرد.

رامیرس که در ازای مبلغی بالغ بر بیست و پنج میلیون پوند به تیم جیانگسو پیوسته، سابقه قهرمانی با آبی های لندنی را در رقابت های چمپیونز لیگ، لیگ اروپا و لیگ برتر فوتبال انگلستان در کارنامه دارد.

الکس تکسیرا، بازیکن برزیلی تیم شاختار دونتسک، دیگر ستاره ای است که جیانگسو در ازای پرداخت مبلغی بالغ بر پنجاه میلیون یورو به خدمت گرفته است.

تکسیرا قرار است در جیانگسو به همراه «جو» دیگر هموطنش که سابقه عضویت در منچستر سیتی را دارد، زوج خطرناکی را در خط حمله تشکیل دهند.

جیانگسو که دن پترسکو سرمربی سرشناس رومانیایی را در راس کادر فنی خود دارد، قرار است سه شنبه آینده در نخستین مسابقه فصل لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیمی از ویتنام قرار گیرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها