افزایش سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی «رایان ایر» در یونان

افزایش سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی «رایان ایر» در یونان
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت «رایان ایر» حضور خود در یونان را پررنگتر کرده و بر حجم سرمایه گذاریهای خود در این کشور می افزاید. این شرکت از یونان، پوشش

آگهی

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت «رایان ایر» حضور خود در یونان را پررنگتر کرده و بر حجم سرمایه گذاریهای خود در این کشور می افزاید. این شرکت از یونان، پوشش مقصدهایی در اروپا از جمله بخارست، دوبلین و یا مالت را سازماندهی کرده است.

مایکل اولیری، مدیرعامل رایان ایر گفت: «رایان ایر در آتن و جزیره های زیادی در یونان سرمایه گذاری کرده است. به دلیل وجود سطح تقاضای قابل توجه در اروپا برای سفر به یونان، ما در اینجا رشد بالایی داریم. به این کشور اعتماد داریم اما با برخی سیاستهای اقتصادی یونان بویژه در زمینه تعیین مالیات زیاد در بخش گردشگری موافق نیستیم. این سیاست به صنعت گردشگری یونان ضرر وارد می کند و اشتغالزایی را از بین می برد بویژه در کشوری که نرخ بیکاری در بین جوانان بسیار بالاست.»

رایان ایر پیش بینی می کند در سال جاری میلادی حدود ۲۵ درصد به حجم مسافرانش به مقصد یونان افزوده شود.

مدیرعامل این کمپانی هواپیمایی در ادامه گفت: «شکافی در حال شکل گیری در بازار است. پروازهای بلند مدت در حال خروج از مراکزی چون پاریس، لندن و یا فرانکفورت هستند. اما برای پروازهای مسافت کوتاه اعم از داخلی و یا بین کشورهای اروپایی مانند لندن-آتن بین ۵ تا ۱۰ سال آینده رایان ایر در ردیف اول این بازارها خواهد بود.»

رایان ایر پیش بینی می کند در طول یک سال فعالیت خود منتهی به ماه مارس جاری ۱۰۶ میلیون نفر مسافر جابجا کند. این کمپانی اولین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت از لحاظ دارا بودن بیشترین میزان مسافر است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سقبت روسیه از عربستان در صادرات نفت به چین؛ واردات نفت آمریکا توسط پکن ۸۱ درصد رشد کرد

چین فرستاده ویژه خود را برای مذاکرات صلح مرتبط با جنگ اوکراین به عربستان می‌فرستد

تلاش ژاپن برای تقویت بخش دفاعی خود؛ سفرهای اروپایی و آمریکایی کیشیدا آغاز شد