برای سومین بار طی هفت روز اخیر: توییتر خارج از دسترس

برای سومین بار طی هفت روز اخیر: توییتر خارج از دسترس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کاربران توییتر صبح سه شنبه برای ورود به این شبکه اجتماعی و استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. این موضوع در کشورهای مختلف بویژه در اروپا بطور گسترده

آگهی

کاربران توییتر صبح سه شنبه برای ورود به این شبکه اجتماعی و استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. این موضوع در کشورهای مختلف بویژه در اروپا بطور گسترده مشاهده شد.

مدیران این شرکت آمریکایی ضمن تایید این خبر اعلام کردند در تلاشند به سرعت مشکل را برطرف کنند.

شبکه اجتماعی توییتر که بیش از سیصد میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد، تا قبل از ساعت ۱۰ صبح به وقت اروپای مرکزی در شهرهایی همچون پاریس، لندن، مسکو و کی یف قابل دسترس نبود و درنهایت از ساعت ۱۱ استفاده محدود از آن در برخی کشورها ممکن شد. با این وجود برنامه مدیریتی «توییت دسک» همچنان با اختلال همراه است.

کاربران مشترک میان فیسبوک و توییتر در صفحات فیسبوک اعلام کرده اند که استفاده از این شبکه اجتماعی همچنان در روسیه، برزیل، فیلیپین، بریتانیا، اوگاندا، آلمان، لیتوانی و آفریقای جنوبی امکان پذیر نیست.

توییتر پیش از این نیز تجربه قطع ارتباط با کاربرانش را داشته و همواره مدت قطع ارتباط، زمانی بسیار کوتاه بوده است. اما وضعیت حال حاضر کمی متفاوت است زیرا این سومین بار طی هفته اخیر است که شبکه اجتماعی توییتر از دسترس خارج می شود و پیش از این نیز در روزهای ۱۵ و ۱۸ ژانویه کاربران با مشکل قطع ارتباط مواجه بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها