شمال لندن در محاصرۀ سیل قرار دارد

شمال لندن در محاصرۀ سیل قرار دارد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در مناطقی مانند لانکشایر و یورکشایر در شمال بریتانیا طی روزهای شنبه و یکشنبۀ گذشته موجب شده که دولت این کشور وضعیت

آگهی

طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در مناطقی مانند لانکشایر و یورکشایر در شمال بریتانیا طی روزهای شنبه و یکشنبۀ گذشته موجب شده که دولت این کشور وضعیت فوق العاده در این مناطق اعلام کند.

ارتفاع آب در خیابان ها به بیش از دو متر می رسد و تاکنون صدها نفر از خانه های خود انتقال داده شده اند.

یکی از نمایندگان این شهر می گوید: «سخت است که بگویم اگر موانع ضد سیل نصب شده بود این اتفاق نمی افتاد. این وضعیت بی سابقه است اما باید کاری کنیم که در آینده این اتفاق تکرار نشود.»

برق هزاران واحد مسکونی قطع شده و تردد وسائط نقلیه با دشواری ممکن است. به گزارش سازمان هواشناسی بریتانیا طی ۲۴ ساعت روز شنبه به اندازۀ یک ماه باران در یورکشایر باریده است.

الیزابت تس، وزیر محیط زیست بریتانیا شدت بارش های اخیر را بی سابقه دانسته و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با این سطح از سیلاب را ناکافی عنوان کرده است. دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا برای کمک به آسیب دیدگان دستور اعزام نیروهای ارتش به یورکشایر را صادر کرده است.

شمال بریتانیا در اواخر ماه نوامبر نیز صحنۀ جاری شدن سیل بود که صدها میلیون یورو خسارت برجای گذاشت. به گزارش منابع مرتبط، از هر پنج خانه در بریتانیا یک خانه در معرض سیل قرار دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از شمال انگلستان؛ سیل و مناطق فرو رفته در آب

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان