کانادا درهایش را به روی پناهجویان سوری باز می کند

کانادا درهایش را به روی پناهجویان سوری باز می کند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ابراهیم، همسرش زینب و چهار فرزندشان شماری از صدها هزار نفری هستند که برای فرار از جنگ سوریه، راهی سفری با مقصدی نامشخص شده اند. در حالی که برای

آگهی

ابراهیم، همسرش زینب و چهار فرزندشان شماری از صدها هزار نفری هستند که برای فرار از جنگ سوریه، راهی سفری با مقصدی نامشخص شده اند. در حالی که برای بسیاری از این آوارگان، کشورهای اروپایی مثل آلمان و سوئد مقصد احتمالی محسوب می شوند، به نظر می رسد که برخی از آنها می توانند امیدوار باشند که کانادا هم پذیرای آنها بشود. همان طور که ابراهیم و خانواده اش توانستند وارد کانادا بشوند.

دولت کانادا تعهد داده است که ۲۵ هزار پناهجوی سوری را بپذیرد. این رقم علاوه بر حدود ۲۳ هزار پناهجوی عراقی و سه هزار پناهجوی سوری است که از حدود دو سال قبل تا کنون وارد کانادا شده اند.

دنیس کودره، شهردار مونترال به یورونیوز می گوید: «از ۲۵ هزار پناهجوی سوری دست کم ۹ هزار نفر به استان کبک می آیند که از این تعداد حدود هشتاد درصد وارد مونترال خواهند شد. درست مانند کبک، شهر مونترال با جمعیت یک میلیون و هشتصد هزار نفری به ورود تازه واردان عادت دارد و ما نقش خود را به درستی ایفا خواهیم کرد.»

شماری از وزیران دولت جدید کانادا از جمله وزیر مهاجرت این کشور برای بررسی اوضاع آوارگان سوری، در هفته جاری از یکی از اردوگاه های پناهجویان در اردن بازدید کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دولت فدرال کانادا متعهد به اجرای «برنامه تغذیه ملی» در مدارس سراسر کشور شد

دانشجویی در اوتاوای کانادا مادر و فرزندانش را با چاقو به قتل رساند

طرح دولت کانادا برای محدود کردن صدور ویزای دانشجویی و اجازه کار؛ چه کسانی تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟