پاپ پیروان خود را به صلح و آشتی دعوت کرد

پاپ پیروان خود را به صلح و آشتی دعوت کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پاپ فرانچسکو، رهبر کاتولیک های جهان در نخستین مرحله از سفر خود به آفریقا عصر چهارشنبه وارد نایروبی، پایتخت کنیا شد و مورد استقبال اوهورو کنیاتا، رئیس

آگهی

پاپ فرانچسکو، رهبر کاتولیک های جهان در نخستین مرحله از سفر خود به آفریقا عصر چهارشنبه وارد نایروبی، پایتخت کنیا شد و مورد استقبال اوهورو کنیاتا، رئیس جمهوری این کشور قرار گرفت.

رهبر کاتولیک های جهان پس از ورود به نایروبی در نشستی با حضور رئیس جمهوری کنیا و دیگر مقامات این کشور شرکت کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، فساد مالی و فاصلۀ طبقاتی در کشورهای آفریقایی از جمله معضلاتی است که رهبر کاتولیک های جهان در این نشست خواستار رفع آنها شده است.

پاپ در سخنرانی خود پس از نشست با مقامات کنیا گفت: «با توجه به مشخصات و تجارب جوامع ما بر اساس تقسیمات قومی، مذهبی و اقتصادی، از تمام زنان و مردان با اراده دعوت می کنم برای صلح، بخشش و آشتی تلاش کنند.»

سفر پاپ به آفریقا که برخی از گروههای تندرو در آن بسیار فعال هستند تحت تدابیر امنیتی شدید برگزار می شود. تنها در نایروبی دست کم 10.000 پلیس و نیروی ارتش در خیابان ها مستقر شده و تامین امنیت شهر را به عهده گرفته اند.

رهبر کاتولیک های جهان قرار است در دیدار پنج روزۀ خود از آفریقا، پس از کنیا به اوگاندا و جمهوری آفریقای مرکزی سفر کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«پرچم سفیدِ» پاپ فرانسیس در طوفان انتقاد اوکراین و متحدانش گرفتار و پایین کشیده شد

یونیسف: از سال ۲۰۱۶ اندام جنسی ۳۰ میلیون زن و دختر در سراسر جهان مثله شده‌ است

دانشمندان رمز و راز یکی از بزرگ‌ترین تلماسه‌های کره زمین را کشف کردند‌