آلمان قانون سخت تر شدن اقامت برای متقاضیان پناهندگی را زودتر اجرا می کند

آلمان قانون سخت تر شدن اقامت برای متقاضیان پناهندگی را زودتر اجرا می کند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با ادامه ورود سیل پناهجویان به آلمان، دولت این کشور از روز شنبه و یک هفته زودتر از زمان پیش بینی شده، قانون سخت تر شدن شرایط صدور مجوز اقامت برای

آگهی

با ادامه ورود سیل پناهجویان به آلمان، دولت این کشور از روز شنبه و یک هفته زودتر از زمان پیش بینی شده، قانون سخت تر شدن شرایط صدور مجوز اقامت برای متقاضیان پناهندگی را اجرا خواهد کرد.

علاوه بر اضافه شدن سه کشور آلبانی، مونته نگرو و کوزوو به لیست کشورهای امن، روند اخراج افرادی که در خواست پناهندگی آنها رد شده نیز تسریع خواهد شد.

توماس د مزیر، وزیر کشور آلمان، با اعلام این خبر، همچنین افزود: “کمکها به کسانی که درخواست آنها رد شده قطع خواهد شد و آنها فقط کمکهای فوری را تا قبل از ترک کشور دریافت خواهند کرد.”

بنابر گزارشها، برخی از مراکز نگهداری پناهجویان در آلمان با کمبود برخی امکانات مواجهند و داوطلبان می بایست خودشان برای جمع آوری کمکها و دارو اقدام کنند.

یک دندانپزشک می گوید: “ما باید خودمان کمکها و داروها را با التماس از این طرف و آن طرف جمع آوری کنیم. این دیگر به یک موضوع عادی تبدیل شده است.”

همچنین به نظر می رسد بر اساس توافقی که در داخل دولت ائتلافی آلمان صورت گرفته، مراکز خاصی در نقاط مرزی ایجاد خواهد شد تا روند اخراج مهاجران اقتصادی سریعتر انجام شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها