افت شدید ارزش سهام شرکت «بربری» در بازار بورس لندن

افت شدید ارزش سهام شرکت «بربری» در بازار بورس لندن
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تضعیف نسبی بنیه اقتصادی چین نه تنها بر روی اقتصاد کشورها بلکه بر روی بهره وری شرکتها و مارکهای بزرگ نیز تاثیر منفی گذاشته است. مارک بریتانیایی

آگهی

تضعیف نسبی بنیه اقتصادی چین نه تنها بر روی اقتصاد کشورها بلکه بر روی بهره وری شرکتها و مارکهای بزرگ نیز تاثیر منفی گذاشته است.

مارک بریتانیایی «بربری» از جمله این شرکتهاست. با انتشار آمار مربوط به افت فعالیتهای این برند در شش ماهه اول سال ۲۰۱۵ و کاهش حجم کلی معاملاتش در این زمان، ارزش سهام این کمپانی در بازار بورس لندن بشدت کاهش پیدا کرد. افت ارزش سهام بربری در پایان کار روز پنجشنبه بازار بورس لندن ۸ درصد گزارش شده است.

گرن اونیل، کارگزار بازار بورس در این رابطه گفت: «این آمار برای ما غافلگیر کننده نبود. اگر به فروش مارکهای دیگری چون «لویی ویتون» و یا گروه سوییسی «ریشمون» نگاهی بیاندازیم و اگر افت ۱۷.۷ درصدی حجم واردات چین را در نظر بگیریم، این خبر جدید درباره بربری بیشتر قابل تامل است.»

فروش بربری در شش ماهه اول سال تنها ۲ درصد رشد داشته و به رقم ۷۷۴ میلیون پوند رسیده است. بیشترین میزان افت فروش این کمپانی در آسیا بوده است. در هنگ کنگ فروش بربری با ۲۰ درصد کاهش گزارش شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده