یک کشیش لهستانی از همجنسگرا بودن خود پرده برداشت

یک کشیش لهستانی از همجنسگرا بودن خود پرده برداشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یک کشیش لهستانی روز شنبه از همجنسگرا بودن خود پرده برداشت. واتیکان اقدام این کشیش را «غیر مسوولانه» توصیف کرده و او را از تمام مسوولیت های مذهبی اش

آگهی

یک کشیش لهستانی روز شنبه از همجنسگرا بودن خود پرده برداشت. واتیکان اقدام این کشیش را «غیر مسوولانه» توصیف کرده و او را از تمام مسوولیت های مذهبی اش تعلیق کرده است.

کریستف کارامسا کشیش همجنسگرا که بهمراه شریک زندگیش اش که یک مرد اسپانیای است و فعالان همجنسگرا در یک رستوران در رم حاضر شده بود خطاب به خبرنگاران گفت: «تصمیم من برای اعلام این موضوع در فضای همجنسگرا هراسی کلیسای کاتولیک، تصمیمی کاملا شخصی است. این تصمیم بسیار دشوار و سخت بود. من از شما می خواهم این واقعیت را در نظر بگیرید که فهم این موضوع برای کسانی که یک مرحله تغییر هویتی را در زندگیشان تجربه نکرده اند، بسیار دشوار است.»

اعلام همجنسگرا بودن از سوی این کشیش تنها یک روز پیش از افتتاح اجلاس شورای کلیسایی درباره خانواده، از سوی مقامات واتیکان با هدف فشار بر شورای خانواده ارزیابی شده است.

پاپ فرانچسکو قرار است روز یک شنبه دومین اجلاس شورای کلیسایی درباره خانواده را افتتاح کند که موضوع همجنسگرایی در آن مورد بحث قرار خواهد گرفت. موضوعی که عمیقا کلیسای کاتولیک را به دو گروه مخالف و موافق تقسیم کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انقلاب در واتیکان؛ پاپ فرانسیس اجازه داد برای زوج‌های همجنس مراسم مذهبی برگزار شود

سرویس امنیتی لهستان با همکاری کشور چک یک شبکه جاسوسی روسیه را منهدم کرد

کی‌یف و لووف زیر حملات هوایی روسیه؛ موشک‌ها حریم هوایی لهستان را نقض کردند