تاکید مرکل بر باقی ماندن تحریمها علیه روسیه تا اجرای توافق صلح در اوکراین

تاکید مرکل بر باقی ماندن تحریمها علیه روسیه تا اجرای توافق صلح در اوکراین
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، و پترو پوروشنکو، رییس جمهوری اوکراین، در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند

آگهی

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، و پترو پوروشنکو، رییس جمهوری اوکراین، در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

همزمان با این دیدار آلمان و اتحادیه اروپا تاکید کردند که تحریمهای وضع شده علیه روسیه مگر با اجرای کامل طرح صلح برداشته نخواهد شد.

پترو پوروشنکو، در مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی پرداخت. او گفت: “جنگی که از خارج به ما تحمیل شد، باعث پدید آمدن یک شکل جدید و غیرقابل انتظار از فقر در کشور ما شد. این جنگ همچنین یک و نیم میلیون آواره در داخل کشور بر جا گذاشت. هر روز جنگ در منطقه دونباس، حدود پنج میلیون دلار آمریکا برای ما هزینه داشته است.”

همزمان، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، با ایراد سخنانی در سازمان ملل، گفت: “ما تحلیل آنچه که در مذاکرات مینسک دو صورت گرفت و آنچه در عمل بدست آمد را بر عهده همکاران آمریکایی مان می گذاریم.”

گرچه وضعیت شرق اوکراین در یک ماه گذشته نسبتا آرام گزارش می شود، اما همچنان تعدادی از سربازان این کشور در برخورد با مینهای ضد نفر جان خود را از دست می دهند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زلنسکی دبیر شورای امنیت اوکراین را برکنار کرد

انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شرق آلمان دست کم ۵ کشته برجای گذاشت

ادعای رئیس سرویس امنیتی روسیه: اوکراین، آمریکا و بریتانیا در حمله به سالن کنسرت در مسکو دست داشتند