مورینیو: ونگر پس از هر باخت بهانه می آورد

مورینیو: ونگر پس از هر باخت بهانه می آورد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شهرآورد روز شنبه لندن میان چلسی و آرسنال، دو رقیب سنتی با حاشیه های فراوانی همراه بود. گابریل و کازورلا، دو بازیکن آرسنال از زمین اخراج شدند تا در

آگهی

شهرآورد روز شنبه لندن میان چلسی و آرسنال، دو رقیب سنتی با حاشیه های فراوانی همراه بود. گابریل و کازورلا، دو بازیکن آرسنال از زمین اخراج شدند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود چلسی به پایان برسد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که دیگو کاستا هم باید اخراج می شد. او گفت: «رفتار او قابل پذیرش نیست. تصاویر را نگاه کنید و ببینید او با کوشیلنی چه کار کرد. قبل از به زمین خوردنش به صورت بازیکن ما ضربه زد. هیچ زمانی هم جریمه نمی شود. واقعاً تعجب آور بود. نمی دانم چرا مایک دین (داور بازی) دیگو کاستا را اخراج نکرد.»

از سوی دیگر، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بر این باور است که ونگر پس از هر باخت بهانه می آورد و شاکی می شود.

او اظهار داشت: «نمی دانم چند بار با آرسنال بازی کرده ایم، ۱۲، ۱۵ یا شاید هم ۱۸ بار. تنها زمان هایی که ما بازنده شدیم و جام نبردیم آرسن ونگر شاکی نشد. ما رفتار خوبی داشتیم. مورینیو، بازیکنانش و چلسی بهانه نمی آورند، گریه نمی کنند و شاکی نمی شوند.»

کورت زوما در دقیقه ۵۳ و ادن هازارد در دقایق پایانی ۲ گل آبی پوشان لندن را زدند تا این تیم نخستین پیروزی خانگی اش در این فصل را جشن بگیرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مرسی آقای ونگر؛ خداحافظی مرد تمام نشدنی آرسنال با توپچی‌ها

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟

وین رونی: در دوران جوانی آنقدر الکل می‌نوشیدم که بی‌هوش می‌شدم