تصاویر تازه از مشاجره پلیس با قربانی زن سیاهپوست در تگزاس

تصاویر تازه از مشاجره پلیس با قربانی زن سیاهپوست در تگزاس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تصاویر مشاجره ساندرا بلاند با پلیسی که خودروی او را متوقف کرده بود روز سه شنبه منتشر شد. جسد بی جان این زن بیست و هشت ساله سیاهپوست که دهم ژوئیه پس

آگهی

تصاویر مشاجره ساندرا بلاند با پلیسی که خودروی او را متوقف کرده بود روز سه شنبه منتشر شد. جسد بی جان این زن بیست و هشت ساله سیاهپوست که دهم ژوئیه پس از یک خلاف رانندگی بازداشت شده بود، سه روز بعد در سلولش پیدا شد.

گفت می شود که افسر پلیس این زن را به دلیل استفاده نکردن از راهنما هنگام دور زدن متوقف کرده و از او خواسته تا پیش از خروج از خودرو سیگارش را خاموش کند. این تصاویر نشان می دهد که چطور بحث افسر پلیس با او کم کم به مشاجره کشیده می شود.

رویس وست سناتور ایالتی در این باره گفت: «ما می خواهیم از شفافیت آنچه در ارتباط با مرگ خانم بلاند روی داده، اطمینان دهیم. برای آمریکا مهم است که این را بداند، باید بگویم با توجه به هر آنچه در آمریکا به اِعمال قانون در موردِ اقلیت آفریقایی آمریکایی مربوط می شود، مردم نباید گمان کنند که ما در تحقیق دراین باره لاپوشانی می کنیم».

جسدِ این زن که پس از اعتراض به رفتار پلیس به اتهام اهانت به وی بازداشت شده بود، سه روز بعد در سلول خود، درحالی پیدا شد که یک کیسه پلاستیکی دور سرش پیچیده و خفه شده بود. پلیس علت مرگ وی را خودکشی عنوان کرده است.

مقامات رسمی ایالت تگزاس روز سه شنبه قول دادند که پرونده مرگ سندرا بلاند را به طرزی کامل و روشن بررسی کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک

سگ گمرک فرودگاه بوستون میمون‌های مومیایی شده را در چمدان‌های یک مسافر شناسایی کرد