واکنش هنرمندان به درگذشت جیمز هورنر، آهنگساز مشهور هالیوود

واکنش هنرمندان به درگذشت جیمز هورنر، آهنگساز مشهور هالیوود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مرگ جیمز هورنر، آهنگساز مشهور فیلمهای هالیوود واکنش فعالان دنیای فیلم و موسیقی را به همراه داشت. او صبح دوشنبه در جنوب کالیفرنیا بر اثر سقوط هواپیمای

آگهی

مرگ جیمز هورنر، آهنگساز مشهور فیلمهای هالیوود واکنش فعالان دنیای فیلم و موسیقی را به همراه داشت. او صبح دوشنبه در جنوب کالیفرنیا بر اثر سقوط هواپیمای شخصی اش درگذشت.

این هنرمند ۶۱ ساله اتریشی الاصل توانسته بود با ساخت موسیقی هایی همچون موسیقی فیلم تایتانیک، مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

ران هاوارد، فیلمساز آمریکایی که برای ساخت فیلمهایی همچون «ذهن زیبا» و «آپولو ۱۳» با هورنر همکاری داشت، پس از انتشار خبر درگذشت او در توییتر نوشت: «جیمز هورنر، آهنگساز برجسته و دوست و همکار من در هفت فیلم، بطور غم انگیزی در یک حادثه سقوط هواپیما درگذشت. قلب من برای خانواده اش به درد آمده است.»

راسل کرو، بازیگر فیلم ذهن زیبا نیز نوشت: «صمیمانه به خانواده، دوستانش و تمام کسانی که به او عشق می ورزیدند، تسلیت می گویم.»

راب لو، هنرپیشه آمریکایی نیز نوشت: «هیچ چیز تجربه من در فیلمسازی را به اندازه نابغه موسیقی جیمز هورنر شکل نداد. او جلوتر از زمان خود حرکت می کرد.»

جیمز هورنر علاوه بر تایتانیک که روایتی از رابطه عاشقانه رز و جک بود، آهنگسازی بیش از صد فیلم از جمله ذهن زیبا، شجاع دل، افسانه زورو و آواتار را برعهده داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

علت مرگ متیو پری بازیگر سریال «فرندز» اعلام شد

هنری کیسینجر، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌‌های دیپلماسی آمریکا و متحد نزدیک شاه ایران درگذشت

روایتی از سقوط اف۳۵ آمریکایی؛ خلبان پس از فرود در حیاط خلوت یک منزل مسکونی درخواست آمبولانس کرد